til staff

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
7 svar
9 synes godt om
2. september 2013

jydeinden

vil det ikke være muligt at i lavede et indlæg på baby, som var låst hvor folk kunne læse at de IKKE kan få fjernet deres oplæg i såfald at de sletter sig, synes ofte jeg møder "debatter" hvor folk spørg om man kan det, og så ville det være lettere at henvise til jeres regler omkring det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator
jydeinden skriver:

vil det ikke være muligt at i lavede et indlæg på baby, som var låst hvor folk kunne læse at de IKKE kan få fjernet deres oplæg i såfald at de sletter sig, synes ofte jeg møder "debatter" hvor folk spørg om man kan det, og så ville det være lettere at henvise til jeres regler omkring det

at få slettet sit indlæg/tråd er en vurderingssag for os i staff, derfor kan vi ikke udelukke om folk kan få slettet sine indlæg.

Det folk kan gøre i stedet, er at de kan skrive til os hvis de har oprettet en tråd hvor de f.eks. gerne vil være anonyme, eksempelvis grundet at man kan søge på google og finde div. indlæg. det kan vi klare hurtigt. og det samme gælder hvis de gerne vil have slettet nogle informationer eller andet som kan være følsomt for dem at det kom ud ved en fejl.

Så som udgangspunkt kan vi ikke skrive at vi IKKE sletter, fordi der er tilfælde hvor vi rent faktisk vælger at slette, det er sjældent vi gør det og mest pga. overtrædelser i forbindelse med vores retningslinjer.

Derfor bør folk altid (gen)overveje hvad de skriver i trådene, om ikke andet så hvertfald sørge for at hvis det er et følsomt emne, at oprette sig anonymt. og er man så heldig at være plusmedlem, så kan man også gøre så andre kan svare anonymt i ens tråd. 

håber det var et svar du kunne bruge til noget. ellers er du velkommen til at stille spørgsmål. 

MVH staff 

Anmeld

2. september 2013

EnSødMor

Undre mig over ? Hvorfor er det helt præcis at man ikke kan slette sine indlæg + andre ting?  

ikke at jeg ønsker at benytte mig af det, men hvorfor kan man ikke det  

Anmeld

2. september 2013

Capri Sonne

Frk-S skriver:

Undre mig over ? Hvorfor er det helt præcis at man ikke kan slette sine indlæg + andre ting?  

Prøv at tænke på hvor mange huller der vil være hvis folk bare kunne slette som de ville og hvor forvirrende trådene ville være

Anmeld

2. september 2013

modesty

Capri Sonne skriver:

Prøv at tænke på hvor mange huller der vil være hvis folk bare kunne slette som de ville og hvor forvirrende trådene ville være

Det er helt normalt på andre fora at man kan slette sine egne tråde. Det synes jeg også at det burde være her.

M.h.t. at slette indlæg giver jeg dig ret i at det kan blive bøvlet, og det giver heller ikke mening hvis en anden har citeret indlægget. Så dér synes jeg det er fint nok med en tidsperiode hvor man kan redigere hvis man fortryder hvad man har skrevet.

Anmeld

2. september 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator
Frk-S skriver:

Alle har nogle minutter efter de har skrevet et indlæg til at rette i den. evt tilføje noget eller slette noget.. det er smart hvis man har kommet til at lave en del slåfejl. så i princippet kan man rette i sit indlæg, men man kan ikke slette det. det er op til os at vurdere.. 

derfor bør man overveje nøje hvad man skriver og læse det igennem inden man trykker send. 

MVH Staff

Anmeld

2. september 2013

EnSødMor

Capri Sonne skriver:

Ja det kan jeg godt se  

men tænkte mere på at kunne slette ens tråd, så alt blev slettet, så der ikke var en tråd længere  

håber det giver mening..  

Anmeld

2. september 2013

Capri Sonne

modesty skriver:

Det er helt normalt på andre fora at man kan slette sine egne tråde. Det synes jeg også at det burde være her.

M.h.t. at slette indlæg giver jeg dig ret i at det kan blive bøvlet, og det giver heller ikke mening hvis en anden har citeret indlægget. Så dér synes jeg det er fint nok med en tidsperiode hvor man kan redigere hvis man fortryder hvad man har skrevet.

Det er jeg uenig i

Man har selv ansvar for hvad man skriver og så må man overveje nøje før man trykker send og så kan man jo også nå at rette de første 10 min eller sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.