Karina1 skriver:
Min tanke er jo bare, at jeg jo har det fint og mærker liv osv og det sagde jeg jo også til hende på fødegangen og vil ringe til lægen imorgen tidlig og sige jeg vil have lavet den test og et generelt tjek af mit blodtryk og urin, tror jeg har nemmere ved at snakke med min egen læge om det også må hun henvise mig hvis hun kan se der er noget, så bare ringe derind imorgen kl 8 og få en akuttid, da jo er tæt på min termin nu. Men man bliver også bare bekymret, når folks første kommentar er "du er godt nok svulmet op", så er det jo ikke kun mig der kan se og mærke det.
Faktum er, at man sagtens kan have det fint, og så lige pludselig så går det bare stærkt ...
Nu har jeg hverken tillid til læge eller JM... for når man tager derhen, så sender de alligevel en videre, hvis de mener der er noget...
Og ofte, vil de bare tænkte alm. graviditets symptomer..
Men du skal selvfølgelig gøre hvad du synes er bedst

Og hvad du har det bedst med

Min svangerskabsforgiftning havde gemt sig i min krop i 3 måneder, så da mit vand endelig gik, blev min lille søn tappet for kræfter på 2 timer, så han ikke længere trak vejret...
Derfor er jeg bare.. og det er selvfølgelig min oplevelse og mine følelser.. ønsker bare ikke det sker for andre
Anmeld