27+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.902 visninger
20 svar
18 synes godt om
2. september 2013

NovemberBaby2013

Så gik jeg ind i uge 27+0, og i nogles hoveder dermed også 3. trimester. Selv mener jeg det er fra 28+0, men hvad fa'en, maven er jo lidt ligeglad . Jeg har i hvert fald præcis 3 måneder (91 dage) til termin. Prinsessen og jeg har det godt, hun vokser og vokser! Vi glæder os til næste uge, hvor vi igen skal se hende i 3D . I weekenden har vi været på storshopping .. Hvis i vil se hvad vi har købt, oprettede jeg i går en tråd med billeder .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Så gik jeg ind i uge 27+0, og i nogles hoveder dermed også 3. trimester. Selv mener jeg det er fra 28+0, men hvad fa'en, maven er jo lidt ligeglad . Jeg har i hvert fald præcis 3 måneder (91 dage) til termin. Prinsessen og jeg har det godt, hun vokser og vokser! Vi glæder os til næste uge, hvor vi igen skal se hende i 3D . I weekenden har vi været på storshopping .. Hvis i vil se hvad vi har købt, oprettede jeg i går en tråd med billeder .

hvor er du bare flot det bliver rigtig dejligt at se lille pigen igen håber der bliver lagt lidt billeder ind

Anmeld

2. september 2013

NovemberBaby2013

hvor er du bare flot det bliver rigtig dejligt at se lille pigen igen håber der bliver lagt lidt billeder ind

Tak . Kan kun sige I LIGE MÅDE! .

Årh ja, det bliver SÅ skønt! Vi er spændt på om hendes træk er tydeligere nu. Vi var jo til en i 22+1, og der kunne man helt fint se hende! Hun har helt sikkert fars ansigt . Håber måske man kan se lidt 'mig' i hende i næste uge . Selvfølgelig kommer der billeder! Jeg kan helt sikkert ikke lade vær alligevel, du bliver nødt til at se hende, hihi . Bliver jo nødt til at vise min stolthed frem

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

E

Tak . Kan kun sige I LIGE MÅDE! .

Årh ja, det bliver SÅ skønt! Vi er spændt på om hendes træk er tydeligere nu. Vi var jo til en i 22+1, og der kunne man helt fint se hende! Hun har helt sikkert fars ansigt . Håber måske man kan se lidt 'mig' i hende i næste uge . Selvfølgelig kommer der billeder! Jeg kan helt sikkert ikke lade vær alligevel, du bliver nødt til at se hende, hihi . Bliver jo nødt til at vise min stolthed frem

Ej hvor fantastisk utroligt hvor meget man kan se på de scanninger.
Vi har ikke set vores i 3D endnu. men skal til vægtscanning om en mdr så der håber jeg virkelig på at vi måske kan få et kig i 3D også

Selvfølgelig skal i vise jeres stolthed frem, og glæder mig til at se hende

Anmeld

2. september 2013

asff

Ih den er flot! Helt vildt misundelig over, I skal til 3D Det bliver sikkert fantastisk

Anmeld

2. september 2013

NovemberBaby2013

BigHope13 skriver:

Ej hvor fantastisk utroligt hvor meget man kan se på de scanninger.
Vi har ikke set vores i 3D endnu. men skal til vægtscanning om en mdr så der håber jeg virkelig på at vi måske kan få et kig i 3D også

Selvfølgelig skal i vise jeres stolthed frem, og glæder mig til at se hende

Det er vildt ja! .

Gør de det på syghuse? .
-Det kunne da være skønt hvis i kunne se ham i 3D

Årh hvor er du sød

Anmeld

2. september 2013

NovemberBaby2013

asff skriver:

Ih den er flot! Helt vildt misundelig over, I skal til 3D Det bliver sikkert fantastisk

Hehe tak :-). I kan da også komme til 3D? .
Det var i hvert fald helt ubeskriveligt at se hende i 3D sidst, så mon ikke også det bliver skønt i næste uge?

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

Det er vildt ja! .

Gør de det på syghuse? .
-Det kunne da være skønt hvis i kunne se ham i 3D

Årh hvor er du sød

min kusine fik et enkelt ansigts billede i 3D af hendes lille pige på samme sygehus ved en vægtscanning, så håber heh ellers må vi lige vente den sidste mdr med at se vores skønne gut

Anmeld

3. september 2013

asff

Hehe tak :-). I kan da også komme til 3D? .
Det var i hvert fald helt ubeskriveligt at se hende i 3D sidst, så mon ikke også det bliver skønt i næste uge?

Jo jo, men der er maaaaange uger til vi skal det.. Det bliver sikkert en kæmpe oplevelse for jer (igen)

Anmeld

3. september 2013

NovemberBaby2013

BigHope13 skriver:

min kusine fik et enkelt ansigts billede i 3D af hendes lille pige på samme sygehus ved en vægtscanning, så håber heh ellers må vi lige vente den sidste mdr med at se vores skønne gut

Jeg for at i får lov at se ham i 3D så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.