han vil ikke sove til midddag..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
7 svar
2 synes godt om
2. september 2013

onlyme

min søn som lige er fyldt 2 år vil ikke længer sove til middag..?
Er det ikke meget tidligt at stoppe middagsluren ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Koen.

onlyme skriver:

min søn som lige er fyldt 2 år vil ikke længer sove til middag..?
Er det ikke meget tidligt at stoppe middagsluren ?

Det var ved 2 års alderen vores ældste startede med at springe den over, så kom det tilbage i perioder og nu ved 3,4 år hvor hun går i børnehave er luren tilbage når pædagogerne kan få hende til det

Anmeld

2. september 2013

onlyme

ingen?

Anmeld

2. september 2013

onlyme

Tanja. skriver:

Det var ved 2 års alderen vores ældste startede med at springe den over, så kom det tilbage i perioder og nu ved 3,4 år hvor hun går i børnehave er luren tilbage når pædagogerne kan få hende til det

okay,. jeg troede det først var ved en 4 års alderen.!?

Anmeld

2. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
onlyme skriver:

Vores dreng sluttede med, at sove til middag, da han var 2 år og 10 mdr. Vores datter var 1 mdr. yngre.

De var begge svære til, at få til, at sove til middag og holdt begge fest om aften. Men da deres lur blev taget fra dem forsvandt begge ting og de var helt naturlig trætte om aften

Anmeld

2. september 2013

Koen.

onlyme skriver:

De fleste i vores omgangs kreds, der har børnene skippet luren mellem 2 og 3 år, så det er nok forskelligt Her har vi så lillebror der stadig sover middagslur, så mellem kl 12-14 i weekenderne, der har vi "stille"tid, forstået at vi ser en film, tegner, leger med perlr ovs, så tempoet kommer liiiidt ned i gear og lillebror får fred til at sove

Anmeld

2. september 2013

B&J

vores dreng sluttede det 2år og 10mdr

Anmeld

2. september 2013

Frk.S

Freja (som bliver 2 på torsdag) har de sidste par weekender ikke villet sove til middag.... hvilket resulterer i at hun er helt kvæstet om aftenen. 

I dagplejen sover hun stadig 1-2 timer. Synes også det er tidligt at undværre luren.... men måske det bare er en fase... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.