Hcg på 43 er det lavt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.775 visninger
10 svar
1 synes godt om
2. september 2013

Charles og Maria

Hej Allesammen.... 

Jeg har fået svar på mine blodprøver og mit hcg lå på 43...  Er det lavt.. Jeg ved ikke hvor langt henne jeg er...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Charles og Maria

Hvor langt burde jeg være henne med eg hcg på 43...  

Anmeld

2. september 2013

L&V

Charles og Maria skriver:

Hej Allesammen.... 

Jeg har fået svar på mine blodprøver og mit hcg lå på 43...  Er det lavt.. Jeg ved ikke hvor langt henne jeg er...  

Uge 3-5.

Anmeld

2. september 2013

FrkRaarup

Hej Allesammen.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2013

Elgaard73

Det lyder godt nok lidt lavt. Ved ikke hvordan det er med en "normalt" opnået graviditet, men inden for behandlingsverdenen (f.eks IVF, hvor man altid får taget BP), betyder alt under 100 = ikke gravid.

Men håber da bestemt det bedste for dig og at du bare er meget kort henne.

Anmeld

2. september 2013

Charles og Maria

Elgaard73 skriver:

Det lyder godt nok lidt lavt. Ved ikke hvordan det er med en "normalt" opnået graviditet, men inden for behandlingsverdenen (f.eks IVF, hvor man altid får taget BP), betyder alt under 100 = ikke gravid.

Er skam gravid...  ?!!  Er det lavt i jeres ører...  !? LægeN sagde ihvertifald at jeg er gravid...  Det er lavet normalt 

Anmeld

2. september 2013

Elgaard73

Er skam gravid...  ?!!  Er det lavt i jeres ører...  !? LægeN sagde ihvertifald at jeg er gravid...  Det er lavet normalt 

Jamen, hvis lægen siger at du er gravid, så ER du jo gravid

Hvis han ikke har nævnt noget om at tallet var lavt eller bekymrende, så syntes jeg da bare at du skal læne dig tilbage og glædes over din graviditet.

Stort tillykke.

Anmeld

2. september 2013

CroQuis

Elgaard73 skriver:

Neeej, det er ikke helt rigtigt  Og måske lidt alligevel... 

Da jeg fik taget en BP ved IVF viste den kun 73 i uge 4 mener jeg. Klinikken sagde at jeg var gravid. Men grundet det lave tal, skulle jeg have taget en BP igen hver tredje dag efter. Det viste sig så at være en graviditet udenfor livmoderen. Så jeg var skam gravid, fosteret sad bare det forkerte sted 

Til TS - ja jeg synes tallet lyder lavt, da man, når man er i behandling helst skal have et tal over 100 

Anmeld

2. september 2013

Elgaard73

CroQuis skriver:

Neeej, det er ikke helt rigtigt  Og måske lidt alligevel... 

Da jeg fik taget en BP ved IVF viste den kun 73 i uge 4 mener jeg. Klinikken sagde at jeg var gravid. Men grundet det lave tal, skulle jeg have taget en BP igen hver tredje dag efter. Det viste sig så at være en graviditet udenfor livmoderen. Så jeg var skam gravid, fosteret sad bare det forkerte sted 

Til TS - ja jeg synes tallet lyder lavt, da man, når man er i behandling helst skal have et tal over 100 

Fik det nok skrevet lidt firkantet Har godt hørt at det svinger fra 50 til 100 alt efter hvilket behandlingssted man benytter. Så vi har begge lidt ret Men det er faktisk lidt foruroligende at tænke på...Jeg kunne jo have fået et tal som dit og så ville min klinik have dømt mig IKKE gravid, men i teorien kunne man jo sagtens være gravid alligevel

Er ked af at høre om din oplevelse 

Anmeld

2. september 2013

Kløver

Jeg er i behandling og har aldrig hørt om nogle begrænsninger på hcg tal så længe tallet udvikler sig og du er måske bare ikke så langt endnu

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.