hjælp erfaringer med zoneterpi? ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
1 synes godt om
2. september 2013

anna111

Profilbillede for anna111
jeg har så syndsyg meget kvamle hele dagen kastede op 5gange igår morges og 3gange idag ind til vider det første jeg skal hver morgen jeg vågner er ud at kaste op.

Så hjælp mig piger er villig til at prøve alt kan ikke holde ud at være til jeg er 7+4

Så er der nogle der fx har prøvet zoneterpi mod kvalme eller akopuntur? Og virkede det for jer?

Mariekiks virker ikke på mig heller ikke æbeljuce eller cola så pliz hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

anna111

Slet ingen

Anmeld

3. september 2013

anna111

Prøver lige igen

Anmeld

3. september 2013

L&V

anna111 skriver:

jeg har så syndsyg meget kvamle hele dagen kastede op 5gange igår morges og 3gange idag ind til vider det første jeg skal hver morgen jeg vågner er ud at kaste op.

Så hjælp mig piger er villig til at prøve alt kan ikke holde ud at være til jeg er 7+4

Så er der nogle der fx har prøvet zoneterpi mod kvalme eller akopuntur? Og virkede det for jer?

Mariekiks virker ikke på mig heller ikke æbeljuce eller cola så pliz hjælp mig piger

Jeg fik akupunktur fra uge 7 til uge 23 ca det hjalp rigtig godt derud over fik jeg b6 da det sku mindske kvalmen og b12 da jeg ik ku spise

Anmeld

3. september 2013

anna111

Månsson skriver:

Jeg fik akupunktur fra uge 7 til uge 23 ca det hjalp rigtig godt derud over fik jeg b6 da det sku mindske kvalmen og b12 da jeg ik ku spise

Tusen tak har fået en tid imorgen håber det virker på mig osse

Anmeld

3. september 2013

Malenect

anna111 skriver:

Min veninde havde også meget slem kvalme. Hun købte de der bånd man skal gå med som går ind og påvirker nogle nerver , og så stoppede det

Anmeld

3. september 2013

anna111

Malenect skriver:

Min veninde havde også meget slem kvalme. Hun købte de der bånd man skal gå med som går ind og påvirker nogle nerver , og så stoppede det

Tak min mor købte dem til mig igår og de virkede med det samme men idag har de ingen efekt haft desværre

Anmeld

3. september 2013

L&V

anna111 skriver:

Der ka godt gå et par gange men syntes det havde en go effekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.