ve-støv ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
8 svar
5 synes godt om
2. september 2013

pcoramt

Jeg er godt nok kun 35+1 men jeg ønsker mig altså noget ve-støv! med to kæmpe store drenge i maven er min krop ved at sige fra! 20 dage til jeg senest skal føde, men det ville bestemt ikke gøre mig noget hvis de melder deres ankomst i løbet af ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Amandasmor

pcoramt skriver:

Jeg er godt nok kun 35+1 men jeg ønsker mig altså noget ve-støv! med to kæmpe store drenge i maven er min krop ved at sige fra! 20 dage til jeg senest skal føde, men det ville bestemt ikke gøre mig noget hvis de melder deres ankomst i løbet af ugen

Nu er jeg desværre gået 10 dage over tid (2 gangsgravid) og skal sættes igang imorgen  
men jeg sender en bunke af ve-støv til dig

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Sender spandevis af ve støv afsted og håber på du levere noget tilbage om 2 mdr igen

jeg ønsker for jer og din krop at drengene snart vælger at komme ud til verden, glæder mig sådan til at se billeder af dem
kæmpe kæmpe ve kram herfra

Anmeld

2. september 2013

Babiesontheway

Jeg puster og puster og puster i din retning

Anmeld

2. september 2013

Miss Church

pcoramt skriver:

Masser af ve-støv til dig søde! 

Ved hvordan du har det. Det er super hårdt for kroppen til sidst, når man render rundt med 2 babyer i maven 

Anmeld

2. september 2013

Smilehul

åh! Ved da lige, hvordan du har det  er 37+0 og jeg er virkelig, som i VIRKELIG ved at få nok - og der er godt nok kun 1 stk. baby indeni, så du må virkelig ha det hårdt.. 

Har ondt i ryggen og dernede, det niver og tager til - avs 

En maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase pussssssssssst til dig 

Anmeld

2. september 2013

pcoramt

Tak allesammen håber snart de kommer, sender ve-støv retur til alle jer der snart venter også

Anmeld

2. september 2013

christina92

pcoramt skriver:

WHAT!!! No way, du er jo kun lige ramt 20+0 ikke tale om det kan passe du allerede er så langt!  

Hvor bliver tiden dog af!

Når det så er sagt, så sender jeg dig spandevis af ønskes ve-støv og ønsker dig en fantastisk fødsels, og at du forhåbentlig føder dem begge selv

Anmeld

3. september 2013

pcoramt

christina92 skriver:

WHAT!!! No way, du er jo kun lige ramt 20+0 ikke tale om det kan passe du allerede er så langt!  

Hvor bliver tiden dog af!

Når det så er sagt, så sender jeg dig spandevis af ønskes ve-støv og ønsker dig en fantastisk fødsels, og at du forhåbentlig føder dem begge selv

hehe tak.. lige pludselig så går tiden bare og her til sidst går den så ufattelig langsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.