Er bange for at arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonymt, da jeg ikke vil risikerer, at der er nogle derinde jeg kender ..

Sagen er den, at jeg er gravid i uge 5 ca, jeg arbejder som sosa assistent på et plejehjem, i aftenvagt , hvor vi kun er to til at passe 16 beboere.
Det er et hårdt fysisk arbejde, og er så bange for at der skal ske noget!

Jeg mistede i uge 10 i januar , så jeg passer mere end på med dette barn her.

Jeg har lyst til at sygemelde mig fra arbejde, men det kan jeg vel ikke gøre?

Hvad havde i gjort? Hvordan ville i selv føle med det. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

mth1987

Anonym skriver:

Jeg skriver anonymt, da jeg ikke vil risikerer, at der er nogle derinde jeg kender ..

Sagen er den, at jeg er gravid i uge 5 ca, jeg arbejder som sosa assistent på et plejehjem, i aftenvagt , hvor vi kun er to til at passe 16 beboere.
Det er et hårdt fysisk arbejde, og er så bange for at der skal ske noget!

Jeg mistede i uge 10 i januar , så jeg passer mere end på med dette barn her.

Jeg har lyst til at sygemelde mig fra arbejde, men det kan jeg vel ikke gøre?

Hvad havde i gjort? Hvordan ville i selv føle med det. ?

Kan sagtens følge dig, dog tror jeg ikk dit job har nogen betydning mht abort... Men har du måske mulighed for at tage noget ferie i stedet for at sygemelde dig? Hvis du er så nervøs.

ellers tag en snak med din læge, måske du ka blive beroliget.

og så tillykke med spiren

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Kan sagtens følge dig, dog tror jeg ikk dit job har nogen betydning mht abort... Men har du måske mulighed for at tage noget ferie i stedet for at sygemelde dig? Hvis du er så nervøs.

ellers tag en snak med din læge, måske du ka blive beroliget.

og så tillykke med spiren

jeg har heldigvis to ugers ferie nu her, men de der første tre mdr, er bare noget jeg er bange for !
Er bange for, at det skal gå ligesom sidst, hvor jeg går i en mdr, uden at vide, at baby er død

Man kan selvfølgelig ikke sygemelde sig hele graviditeten, for har ikke ondt eller andet.

Anmeld

2. september 2013

mth1987

Anonym skriver:

jeg har heldigvis to ugers ferie nu her, men de der første tre mdr, er bare noget jeg er bange for !
Er bange for, at det skal gå ligesom sidst, hvor jeg går i en mdr, uden at vide, at baby er død

Man kan selvfølgelig ikke sygemelde sig hele graviditeten, for har ikke ondt eller andet.

Er meget normalt at være nervøs hele tiden. Men det er nok lidt værre hvis du i forvejen har mistet. Jeg var også selv møg nervøs faktisk gennem alle 9 mdr og der har ikk været noget med nogle af mine

Anmeld

2. september 2013

pcoramt

jeg ville købe mig en tryghedsscaning af og til for at få lidt ro.. er sikker på dit arbejde ikke er farligt for den lille spire, men jeg kan klart forstå dig, har været der.

jeg tror på 1-2 sacnninger inden nf, vil gøre dig godt det koster selvfølgelig lidt, men tro mig det er hver en øre værd

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

jeg ville købe mig en tryghedsscaning af og til for at få lidt ro.. er sikker på dit arbejde ikke er farligt for den lille spire, men jeg kan klart forstå dig, har været der.

jeg tror på 1-2 sacnninger inden nf, vil gøre dig godt det koster selvfølgelig lidt, men tro mig det er hver en øre værd

jeg behøver ikke betale for scanningerne, det sagde lægerne sidst vi mistede, fordi det havde været dødt så længe, uden jeg anede det, så vi kunne nemt få en scanning i ny og næ :-)

men har tænkt mig her i uge 6, at få et scanning, hvor vi kan se hjerte..

Anmeld

2. september 2013

pcoramt

Anonym skriver:

jeg behøver ikke betale for scanningerne, det sagde lægerne sidst vi mistede, fordi det havde været dødt så længe, uden jeg anede det, så vi kunne nemt få en scanning i ny og næ :-)

men har tænkt mig her i uge 6, at få et scanning, hvor vi kan se hjerte..

skønt! gid min læge havde været så venlig da jeg mistede håber det kan give dig lidt ro ihvertfald

og stort tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.