Er bange for at arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonymt, da jeg ikke vil risikerer, at der er nogle derinde jeg kender ..

Sagen er den, at jeg er gravid i uge 5 ca, jeg arbejder som sosa assistent på et plejehjem, i aftenvagt , hvor vi kun er to til at passe 16 beboere.
Det er et hårdt fysisk arbejde, og er så bange for at der skal ske noget!

Jeg mistede i uge 10 i januar , så jeg passer mere end på med dette barn her.

Jeg har lyst til at sygemelde mig fra arbejde, men det kan jeg vel ikke gøre?

Hvad havde i gjort? Hvordan ville i selv føle med det. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

mth1987

Anonym skriver:

Jeg skriver anonymt, da jeg ikke vil risikerer, at der er nogle derinde jeg kender ..

Sagen er den, at jeg er gravid i uge 5 ca, jeg arbejder som sosa assistent på et plejehjem, i aftenvagt , hvor vi kun er to til at passe 16 beboere.
Det er et hårdt fysisk arbejde, og er så bange for at der skal ske noget!

Jeg mistede i uge 10 i januar , så jeg passer mere end på med dette barn her.

Jeg har lyst til at sygemelde mig fra arbejde, men det kan jeg vel ikke gøre?

Hvad havde i gjort? Hvordan ville i selv føle med det. ?

Kan sagtens følge dig, dog tror jeg ikk dit job har nogen betydning mht abort... Men har du måske mulighed for at tage noget ferie i stedet for at sygemelde dig? Hvis du er så nervøs.

ellers tag en snak med din læge, måske du ka blive beroliget.

og så tillykke med spiren

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Kan sagtens følge dig, dog tror jeg ikk dit job har nogen betydning mht abort... Men har du måske mulighed for at tage noget ferie i stedet for at sygemelde dig? Hvis du er så nervøs.

ellers tag en snak med din læge, måske du ka blive beroliget.

og så tillykke med spiren