Kørsel fra bryllupsfesten og hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. september 2013

mor1

Som overskriften siger....

Vi mangler hjælp til god ideer med kørslen fra stedet og hjem om natten, hvad gør man normalt?

Man tager vel ikke en taxa, og man sætter sig vel heller ikke bare ind i en families bil.... tænker mere det er da overhovedet ikke en romantisk slutning?

Så kom med ideer om hvad I gjorde/har planer om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi tog en taxa hjem ved 4-tiden om morgen. Havde slet ikke overvejet, hvordan vi skulle være kommet hjem. Så det var fint for os

Anmeld

1. september 2013

mor1

MoarHvidovre skriver:

Vi tog en taxa hjem ved 4-tiden om morgen. Havde slet ikke overvejet, hvordan vi skulle være kommet hjem. Så det var fint for os

nej det er jo lige det, og det klarede I fint med kjole osv?

Altså jeg er gravid, så i princippet kunne jeg køre....meeen....det gør man jo ikke lige med en brudekjole

Anmeld

1. september 2013

(august)

Hej

Vi tog også en taxa og synes det bar drøn hyggeligt bare at blive hentet når vi var klar til det og ikke til et eller andet forudbestemt tidspunkt, som hvis man skulle hyre chauffør/bil.

Anmeld

1. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
mor1 skriver:

Altså jeg er gravid, så i princippet kunne jeg køre....meeen....det gør man jo ikke lige med en brudekjole

Ja, vi klarede det super fint med kjolen. Kan godt forstå, at du ikke selv vil kører hjem

Anmeld

1. september 2013

MetteT

Jeg var også gravid.. Og til kirken kørte min bedstefar og jeg mine svigerforældres BMW z3'er.. (meget lille og lav sportsvogn) min mand og jeg kørte fra kirken i en sprit ny Audi (et eller andet).. Men i og med at jeg var gravid kørte jeg selv hjem i bmw'en (sammen med min mand naturligvis) og det fungerede fint, selvom kjolen fyldte en del.. Men det var da lidt sjovt at det her var kvinden det selv kørte sportsvognen hjem..

Anmeld

1. september 2013

Kløver

mor1 skriver:

Hvorfor ikke

Det gjorde vi, jeg kørte bilen hjem i brudekjole og sutsko og min mand med afklippede sokker i skoene og en klatøjet søn i autostolen, gaverne fragtede mine og min mands forældre hjem til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.