Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Hej piger. Har det nogen betydning at ens slimprop går/delvist går? Jeg mindes ikke den gik da jeg ventede Benjamin, så derfor er jeg lidt i tvivl.
Hej piger. Har det nogen betydning at ens slimprop går/delvist går? Jeg mindes ikke den gik da jeg ventede Benjamin, så derfor er jeg lidt i tvivl.
Jeg mener den gendanner sig selv. Men den kan godt gå flere uger inden du faktisk skal føde. Mår den gør det må du feks ikke gå i svømmehal grundet bakterier
Fuglemor skriver: Jeg mener den gendanner sig selv. Men den kan godt gå flere uger inden du faktisk skal føde. Mår den gør det må du feks ikke gå i svømmehal grundet bakterier
Holbæktrunten skriver: Nej, det KAN være tegn på snarlig fødsel hvos man er så langt. Her er min dog gået jævnligt siden omkring uge 25, så vendte den lige mrd min JM da jeg heller ikke oplevede noget der bare lignede i første graviditet. Men ingen fare på færde
Nej, det KAN være tegn på snarlig fødsel hvos man er så langt. Her er min dog gået jævnligt siden omkring uge 25, så vendte den lige mrd min JM da jeg heller ikke oplevede noget der bare lignede i første graviditet. Men ingen fare på færde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128