Skøn dag på loppemarked!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
5 svar
10 synes godt om
1. september 2013

Stivdie

Kæresten har været på arbejde hele dagen, så jeg tog en beslutning om, at jeg ville prøve at tjekke et par lokale loppemarkeder ud og se om jeg ikke kunne finde lidt billigt babytøj, så vi ikke er helt på bar bund, når den lille kommer.
3 1/2 time og 17 km cykeltur senere kom jeg hjem med to bæreposer med 50 stk blandet babytøj - 115 kr fattigere...
Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg tager på loppemarked-rundtur på udkig efter babytøj!!
Hvor bliver det godt, når jeg ikke længere skal købe kønsneutralt, men ved om det bliver en dreng eller pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

esioul

Stivdie skriver:

Kæresten har været på arbejde hele dagen, så jeg tog en beslutning om, at jeg ville prøve at tjekke et par lokale loppemarkeder ud og se om jeg ikke kunne finde lidt billigt babytøj, så vi ikke er helt på bar bund, når den lille kommer.
3 1/2 time og 17 km cykeltur senere kom jeg hjem med to bæreposer med 50 stk blandet babytøj - 115 kr fattigere...
Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg tager på loppemarked-rundtur på udkig efter babytøj!!
Hvor bliver det godt, når jeg ikke længere skal købe kønsneutralt, men ved om det bliver en dreng eller pige

Det er altså bare guld værd

Anmeld

1. september 2013

Stivdie

esioul skriver:

Det er altså bare guld værd

Hihi ja, jeg har både rigtig god samvittighed på grund af cykelturen og fordi jeg har sparet en masse penge!
Nu ligger hele herligheden og drejer rundt i vaskemaskinen, så jeg kan få det sorteret og puttet i skuffer/pakket væk (alt efter størrelse) i løbet af næste uge

Anmeld

1. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig god ide! Hvor har du været til loppemarkede henne? Vh stine

Anmeld

1. september 2013

Stivdie

StineW79 skriver:

Rigtig god ide! Hvor har du været til loppemarkede henne? Vh stine

Jeg var på et lille lokalt vejmarked, samt på et i Hørsholm der er fast hver søndag.
Fandt frem til dem via www.markedskalenderen.dk

Anmeld

5. september 2013

frk andreasen

jeg elsker genbrugsbutikker.. jeg har lige fået 6 bæreposer propfulde af tøj til alle mine unger for bare 300 kr. der var fyld en ps for 50 kr i mødrehjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.