Vel ikke bækkenløsning allerede..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2013

E.J.mor.

åhh nej...i min sidste graviditet fik jeg tidlig bækkenløsning.

jeg er i slutningen af 5 uge nu og har den sidste uge haft så voldsomme smerter hen over min læn,og det ser jeg ikke som et godt tegn..kan det virkelig allerede være det..??

kan ikke være nogen steder for smerter og det går ned i mine baller og det værste jeg kan gøre er at gå meget rundt

har været lidt ude idag ikke noget særligt,og nu ligger jeg bar her og det gør vildt ondt.

allerede piger...??? det er fandme tidlig hvis jeg allerede ska sygemeldes,men mit arbejde er meget fysisk hårdt.

hilsen charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Maja88

E.J.mor. skriver:

åhh nej...i min sidste graviditet fik jeg tidlig bækkenløsning.

jeg er i slutningen af 5 uge nu og har den sidste uge haft så voldsomme smerter hen over min læn,og det ser jeg ikke som et godt tegn..kan det virkelig allerede være det..??

kan ikke være nogen steder for smerter og det går ned i mine baller og det værste jeg kan gøre er at gå meget rundt

har været lidt ude idag ikke noget særligt,og nu ligger jeg bar her og det gør vildt ondt.

allerede piger...??? det er fandme tidlig hvis jeg allerede ska sygemeldes,men mit arbejde er meget fysisk hårdt.

hilsen charlotte

Ja det kan drt desværre

Anmeld

1. september 2013

Snevejr84

Det behøver det slet ikke være. Føler du dit bækken sidder løst? det andet kan være flere ting. Du skal nok have en henvisning til en fyr. Jeg har det samme, det er min muskel i mit bækken og balde. Det går så ind og rammer min iskas nerve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.