1. lægeundersøgelse i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2013

Mie89

Hej alle sammen ! 

Vi skal til den 1. lægeundersøgelse i morgen, hvor jeg vil være 8+4 med mit 1. barn! Jeg glæder mig bare rigtig meget, da jeg tænker at det hele bliver lidt mere virkeligt der - ikke mindst for min kæreste! 

Jeg har jo læst så mange ting om hvad det er der skal foregå  - og håber bare jeg ikke bliver skuffet, man kan jo ikke undgå at få lidt forventninger til det ? 

Hvad skete der til jeres 1. lægeundersøgelse ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
mie89 skriver:

Hej alle sammen ! 

Vi skal til den 1. lægeundersøgelse i morgen, hvor jeg vil være 8+4 med mit 1. barn! Jeg glæder mig bare rigtig meget, da jeg tænker at det hele bliver lidt mere virkeligt der - ikke mindst for min kæreste! 

Jeg har jo læst så mange ting om hvad det er der skal foregå  - og håber bare jeg ikke bliver skuffet, man kan jo ikke undgå at få lidt forventninger til det ? 

Hvad skete der til jeres 1. lægeundersøgelse ? 

Jeg blev målt og vejet, fik tjekket mit blodtryk og så tjekkede hun hvor stor min livmoder var.

Vi udfyldte også min vandrejournal, så hun stillede mig en masse spørgsmål og, fordi jeg sagde ja tak til NF, så skulle jeg ud og få taget blodprøve - som også skal vise om jeg får nok D vitamin og jern da hun blev lidt i tvivl...

Anmeld

1. september 2013

Mie89

Ms.Sunshine skriver:

Jeg blev målt og vejet, fik tjekket mit blodtryk og så tjekkede hun hvor stor min livmoder var.

Vi udfyldte også min vandrejournal, så hun stillede mig en masse spørgsmål og, fordi jeg sagde ja tak til NF, så skulle jeg ud og få taget blodprøve - som også skal vise om jeg får nok D vitamin og jern da hun blev lidt i tvivl...

Tak for svar - det er også mere eller mindre det jeg har kunnet læse mig frem til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.