Emmaljunga vs Teutonia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken klapvogn ville i vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.958 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

MetteT

Vi er ved at sku ha klapvogn til trunten og jeg var egentlig faldet pladask for emmaljungas cerox model.

Men er så kommet til at kigge lidt rundt og der så jeg så Teutonias mistral DK model og den ser også bare rigtig fin ud og kan det samme, dog lidt billigere..

Og så var det jeg tænkte om jeg måtte høre nogle af jeres erfaringer med de to modeller.. Gode og dårlige...
Selvfølgelig vil vi lige prøvekøre begge inden vi gør noget, men altid rart med lidt erfaring i baghovedet..

Håber i vil hjælpe..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

MetteT

Jeg sætter den lige op igen, nu der er lidt flere online...

Anmeld

19. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har Emmajunga og har været rigtig glad for den. Den kan stærkt anbefales. Jeg kender ikke den anden og kan derfor ikke udtale mig om den.

Håber du finder den som passer lige netop jer

Anmeld

19. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

vi valgte inden vi fik knægten at købe emmaljunga cerox 360. og valgte derved barnevogn fra...

vi har været ovenud glad for vores. både på skovture - i sne og regn....

Anmeld

19. juli 2009

trunte89

Frederic's moar skriver:

vi valgte inden vi fik knægten at købe emmaljunga cerox 360. og valgte derved barnevogn fra...

den har vi også, og den er bare LÆKKER!

Når vi skal have en til springer vi barnevognen over og bruger bare denne med en lift eller evt barnevognsdel.

Kan klart anbefale den

Anmeld

19. juli 2009

LotteN

Vi har en teutonia og er super glade for den...
Har aldrig haft en emmaljunga, så kan ikke udtale mig om den, men kan godt anbefale dig at købe en teutonia i hvert fald.

Vi købte den fordi den var på udsalg og min veninde havde en og kunne klart anbefale den.  ellers stod valget også mellem emmaljunga og teutonia for vores vedkommende!

Anmeld

19. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi har en emmaljunga, og er meget glad for den.
Har aldrig haft eller kørt med en teutonia så den kan jeg ikke rigtig udtale mig om. Men tror i hvert fald ikke du kommer til at fortryde det hvis du vælger en emmeljunga

Anmeld

19. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

trunte89 skriver:

den har vi også, og den er bare LÆKKER!

Når vi skal have en til springer vi barnevognen over og bruger bare denne med en lift eller evt barnevognsdel.

Kan klart anbefale den

vi købte så en voksi pose til ham og luksus forlæder.

Det første billed var lige den dag vi hented den hjem og det andet er fra april i år - på skovtur...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2009

saxa

MetteT skriver:

Vi er ved at sku ha klapvogn til trunten og jeg var egentlig faldet pladask for emmaljungas cerox model.

Men er så kommet til at kigge lidt rundt og der så jeg så Teutonias mistral DK model og den ser også bare rigtig fin ud og kan det samme, dog lidt billigere..

Og så var det jeg tænkte om jeg måtte høre nogle af jeres erfaringer med de to modeller.. Gode og dårlige...
Selvfølgelig vil vi lige prøvekøre begge inden vi gør noget, men altid rart med lidt erfaring i baghovedet..

Håber i vil hjælpe..

Knus Mette

Kan helt klart anbefale Emmaljunga'en.. Den er bare super god, meget praktisk - og så har den et lækker design synes jeg.. Kan ikke udtale mig om den anden - da jeg ikke lige videre kender til den..
Men cerox'en får en  herfra..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2009

LauraLW

Frederic's moar skriver:

Har kigget rigtig meget på den, da den jo er vildt lækker og dejlig at køre med. Men er bekymret for hvordan den er at køre med når man ikke lige går på en "glat" vej.

Hvad er jeres erfaring med skovbund, små-sten, grus, sand etc i forhold til de svingbare hjul?

Vores klapvogn skal nemlig være vores eneste vogn, så håber meget at den kan lidt af det hele :-)

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.