Mine graviditets teste bliver ik brangende positive..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. september 2013

Charles og Maria

Hej....  

jeg er så nervøs fordi mine teste ikke bliver mere positive...  Jeg ved endnu ikke hvor langt jeg er henne... Skal de være  meget positive eller behøves de godt kun at være svage Også alt er 100 % iorden..  

er så nervøs for at er alt er ok derinde...  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Ayasmor

Det er lige meget. En streg er en streg og det er tydeligt, at du er gravid

Anmeld

1. september 2013

SjeBets

Gjorde mine heller ikke, selv da jeg var 6 -7 uger henne var de stadig noget halvfesen, men den der er da bestemt positiv

jeg er 28 uger henne nu og med meget aktiv baby i maven

Anmeld

1. september 2013

Charles og Maria

SjeBets skriver:

Gjorde mine heller ikke, selv da jeg var 6 -7 uger henne var de stadig noget halvfesen, men den der er da bestemt positiv

Så kan jeg bedre slappe af...  Er det også normalt at de først Bliver positive efter 1 2 minutter...  ?! Er så nervøs 

Anmeld

1. september 2013

Charles og Maria

SjeBets skriver:

Så kan jeg bedre slappe af...  Er det også normalt at de først Bliver positive efter 1 2 minutter...  ?! Er så nervøs 

Anmeld

1. september 2013

SjeBets

Charles og Maria skriver:

altså på dem jeg brugte skulle man  vente tror det var 2-3 min for resultat og jeg kiggede ikke før den tid var gået for at være sikker på at jeg fik det rigtige resultat, og de mange gange jeg testede negativ, blev den ikke positiv at at ligge længere, den var bare negativ.  Så jeg tror på at du skal tro på den der test

Anmeld

1. september 2013

Trekløver(:

Charles og Maria skriver:

Hej....  

jeg er så nervøs fordi mine teste ikke bliver mere positive...  Jeg ved endnu ikke hvor langt jeg er henne... Skal de være  meget positive eller behøves de godt kun at være svage Også alt er 100 % iorden..  

er så nervøs for at er alt er ok derinde...  

Mine teste blev aldrig bragende positive. Fik kun svage streger, og jeg fik en dejlig datter ud af det

tillykke med graviditeten

Anmeld

1. september 2013

Charles og Maria

Mor1991 skriver:

Mine teste blev aldrig bragende positive. Fik kun svage streger, og jeg fik en dejlig datter ud af det

tillykke med graviditeten

Tog en clear blue i fredags..   Som sagde gravid 

Anmeld

1. september 2013

Kløver

Synes de ser fint positive ud, prøv evt en valmed

Stort tillykke

Anmeld

1. september 2013

Hønsemor

Jeg har aldrig nogensinde fået en bragende positiv test, jeg har været gravid 4 gange og har to sunde og raske drenge, hvor testene har været svagere i farven end dem du viser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.