Træt Træt og atter Træt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. september 2013

Charles og Maria

Hej allesammen....  

jeg er gravid i enten uge 4 eller 5...  Jeg er enormt træt og udmattet...  Er det normalt så tidligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Lise

JA!

Og tillykke...

Anmeld

1. september 2013

Charles og Maria

Lise skriver:

JA!

Og tillykke...

Mærkede først til træthed i uge 7 sidst...  

Anmeld

1. september 2013

Putomanen

Jeg kan godt blive lidt sløv om aftenen, men det er på ingen sådan at jeg kan lægge mig til at sove. Jeg er ifølge egne beregninger 5+1 i dag.

Anmeld

1. september 2013

B&J

jeg ved det ikke for jeg var slet ikke træt men jeg håber da den er der

Anmeld

1. september 2013

Lise

Jeg var monstertræt fra starten. Det gik over efter et par uger.

Anmeld

1. september 2013

DianaRJS

Charles og Maria skriver:

Hej allesammen....  

jeg er gravid i enten uge 4 eller 5...  Jeg er enormt træt og udmattet...  Er det normalt så tidligt 

jeg var ekstret træt hele tiden....

jeg ville lyve hvis jeg sagde " bare rolig det går over" for gør det ikke, eller jo i en perdiode, men når du når omkring 3trimester er du træt og udkørt igen

Anmeld

1. september 2013

SjeBets

Ja er du gal da jeg ventede nr 2 var jeg så træt i starten, min svigermor gættede faktisk på jeg var gravid før jeg selv vidste det, netop ud fra at jeg var udkørt der i 4-5 uge.  Kan så ikke huske hvor længe det var.

Den her gang var det samme træt i starten, men har ikke døjet med det rigtigt siden første trimester, og er i 3 nu.

Anmeld

1. september 2013

Mie89

Jeg er 8+3 idag, og jeg er stadig ekstremt træt og det har jeg altså været helt fra starten! Så snart jeg kommer hjem fra studiet er jeg nødt til at tage en lur på et par timer! Og jeg er stadigvæk klar til at gå i seng omkring kl 21.30 - det er udmattende at gro liv inden i sig  

Anmeld

1. september 2013

Clisolka

Charles og Maria skriver:

Hej allesammen....  

Uha jeg var også ekstremt træt i starten, men jeg kan ikke huske hvornår det gik over. 

Nu er det tilbage i fuld styrke, men jeg er også gravid 38+0 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.