Tegn på graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2013

Missy

Hej piger

Jeg prøver i øjeblikket at blive gravid og håber at jeg er det nu. Det skal lige siges at jeg for nyligt er stoppet med p-piller og ved derfor ikke/er ikke sikker på min cyklus. jeg vil tro at min cyklus er på ca 21 dage, sådan var den i hvert fald i sidste måned. men som sagt er li stoppet med pillerne, så jeg ved ikke om jeg kan regne med det :/

Men i hvert fald (hvis min cyklus er på ca 21 dage) så er min mens. udeblevet (ca 2-3 dage). Jeg har de sidste mange dage (ca 10 dage) haft mens. lign smerter uden at der kommer noget (det stikker, prikker og kilder, det føles meget mærkeligt). jeg har haft kvalme, ondt i ryggen (de 2 sidste dage) og lidt ømme bryster (ikke overdrevet ømme) + lidt brunt udflåd den dag jeg burde få min mens..

Jeg har taget en masse test (selvom jeg vidste at det var aaalltt for tidligt, og de var self. negative). Men jeg tog en test idag og den viste en meget meget meget svag streg. Hvis ikke jeg havde gloet på den test længe, havde jeg ikke set stregen (så svag var den). Men er den go nok? 

Kan jeg være gravid?

Har I oplevet noget lign?

Hvilke tegn/symptomer havde I da I var gravide???

Jeg har tænk mig at ringe til lægen imorgen og bede om en test der, for at være sikker

Hvis jeg er gravid, vil en blodprøve 100% kunne vise det??

Hilsen Heba  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Snevejr84

Du kan sagtens være gravid men kroppen kan også snyde en. Det er den desværre god til. Men jeg synes du skal prøve og teste om et par dage igen. En blodprøve kan vise det. Men det er ikke alle læger det til tage det. Og du skal nok lave en urin prøve hos lægen.

Jeg  for den er der

Anmeld

1. september 2013

Missy

Tak for dt

fungere en urinprøve hos lægen, på samme måde som dem man laver hjemme? er det en ganske alm graviditetstest?

Anmeld

1. september 2013

SjeBets

Jeg stoppede på p-piller efter nytår, fik min mens og fik ikke købt nye, ville så købe nye efter min næste cyklus, så vi passede på og jeg ventede, nå jeg gik over og gik i panik fordi jeg ville sq ikke have et barn mere.  Og jeg testede negativ på negativ selv om jeg følte at der var noget som ikke skulle være sådan, nå en mdr gik mere, og jeg var ved lægen og hun siger så at jeg godt kan have sprunget over fordi jeg lige var holdt, og nu når at jeg testede negativ så var der ikke noget så måtte bare vente på min mens og starte på ny med pillerne. Så vente vente vente vente, så bad jeg hende tage en blodprøve fordi jeg var ret panisk og så var jeg sq gravid, MEN den første mens var jeg "bare" gået over, fordi jeg var ikke ret langt henne da jeg fik taget blod.  Så man kan godt bare springe over.

Men det burde kunne ses i en blodprøve.

Anmeld

1. september 2013

Muffinmus

Når du stopper med pillerne kan du de første mdr opleve : ømme bryster,, træthed,hovedpine, niv, stik og jag dernede, oppustethed osv. Alle disse tegn er normale med pille stop...de er dog også normale ved graviditeter og snyder derfor mange piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.