Tilbud på børnesko i Skoringen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. september 2013

Mama1304

Go'morgen Baby 

Jeg mener at have hørt, at Skoringen (i Århus) har tilbud på børnesko? Det startede vidst torsdag og gælder tilogmed idag. 

Andre der har hørt om dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Dianabk

Mama1304 skriver:

Go'morgen Baby 

Jeg mener at have hørt, at Skoringen (i Århus) har tilbud på børnesko? Det startede vidst torsdag og gælder tilogmed idag. 

De er børnes dag du tænker på og jeg mener det gælder hele weekenden

Anmeld

1. september 2013

GUSO

Mama1304 skriver:

Go'morgen Baby 

Det er det landsdækkende koncept børnenes dag 2 par for 1 pars pris på udvalgte modeller

Anmeld

1. september 2013

Hjaltesmor

Mama1304 skriver:

Go'morgen Baby 

Det står på forsiden af deres hjemmeside.

Det er den årlige Børnenes Dag kampagne, hvor man får to par sko for en pris sko. Det gælder dog et meget begrænset udvalg. Vi fik fx slet ingen rabat, da vi købte 2 par Ecco-sko i går.

Anmeld

1. september 2013

Mama1304

Super, tak for jeres hurtige svar 

Jeg har ellers lige tjekket deres hjemmeside, men kunne intet se?  Måske er jeg ikke helt vågen endnu 

Anmeld

1. september 2013

Mama1304

Ej, nu dobbelt tjekket jeg lige hjemmesiden og kan intet se om deres tilbud  Nå men lige meget, når i siger der er 

Anmeld

1. september 2013

Hjaltesmor

Næh... jeg kan da godt se, det er væk (det var ikke til at overse før).

Det har stået der i hvert fald torsdag, fredag og lørdag. Men jeg mener faktisk også, da var sidste dag i går...

Anmeld

1. september 2013

dpb

Mama1304 skriver:

Go'morgen Baby 

Børnenes dag var et tilbud med 2 par for ens pris, på udvalgte modeller... og det var gældene torsdag til lørdag iflg. den mail jeg har vi benyttede det i torsdags

Men mange butikker har stadig sidste års modeller til nedsatte priser dog er det jo ikke sikkert at de har de størrelser man så skal bruge

Qnuz

Anmeld

1. september 2013

Kløver

Ja børnenes skodag i skoringen , ved dog ikke om det også gælder i dag, vi fik 2 par vinter støvler for 1's pris et par Ecco til den store og et par Skofus til den lille derudover fik den lille et par alm nye Ecco skoed 10% rabat da de andre ikke kunne mere

Anmeld

1. september 2013

lineog4

Mama1304 skriver:

Go'morgen Baby 

Tror kun det var tilogmed lørdag. Vi klarede vinterstøver til de to drenge for et pars pris - det er noget ag en besparelse der kan mærkes her hjemme. Desværre er min 10 årige datter nået i voksenstørrelse så hæder var intet tilbudt plus de er dyrere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.