Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Go'morgen Baby
Jeg mener at have hørt, at Skoringen (i Århus) har tilbud på børnesko? Det startede vidst torsdag og gælder tilogmed idag.
Andre der har hørt om dette?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama1304 skriver: Go'morgen Baby Jeg mener at have hørt, at Skoringen (i Århus) har tilbud på børnesko? Det startede vidst torsdag og gælder tilogmed idag. Andre der har hørt om dette?
Super, tak for jeres hurtige svar
Jeg har ellers lige tjekket deres hjemmeside, men kunne intet se? Måske er jeg ikke helt vågen endnu
Ej, nu dobbelt tjekket jeg lige hjemmesiden og kan intet se om deres tilbud Nå men lige meget, når i siger der er
Børnenes dag var et tilbud med 2 par for ens pris, på udvalgte modeller... og det var gældene torsdag til lørdag iflg. den mail jeg har vi benyttede det i torsdags
Men mange butikker har stadig sidste års modeller til nedsatte priser dog er det jo ikke sikkert at de har de størrelser man så skal bruge
Qnuz
Tror kun det var tilogmed lørdag. Vi klarede vinterstøver til de to drenge for et pars pris - det er noget ag en besparelse der kan mærkes her hjemme. Desværre er min 10 årige datter nået i voksenstørrelse så hæder var intet tilbudt plus de er dyrere....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128