jeg har 2 skønne rotte damer
altid mindst få 2, 3 er bedst for dynamikken i buret, så leder rotten ikke kun kan holde øje med en hele tiden
personligt synes jeg ikke de lugter så grimt igen, det kommer stærkt an på hvor mange du har på hvor meget plads, her er der kun 2 og de har et kolo enormt bur så det jeg gør er at tømme deres toilet sted rimelig ofte også vaske hænge køjer en gang om ugen, så lugter de ikke mere end andre gnavere, det selvfølgelig bare min oplevelse.
tilgengæld er de simpelthen de bedste og skønneste dyr jeg har haft, pigerne har mere krudt i røven mens at drengene er mere stille og oftest er dem der gider sidde og kæles, så det er klart noget der skal overvejes 
de er nemme at gøre tamme og renlige også sover de ufatteligt meget, jeg kan ikke for noget i verden lokke mine ud før efter kl 3 om eftermiddagen, men derefter er der tilgengæld også fuld fart på, så de passer perfekt med at de er klar til fis og ballade når man kommer hjem fra arbejde også ellers hele aftenen og natten
håber det var en hjælp
kan i hvertfald varmt anbefale rotter
-dog ville jeg gå uden om de hvide med røde øjne da de oftes ikke ser så godt har jeg hørt, min egen hvide ser i hvertfald ingenting 

Anmeld