Nea85 skriver:
Jeg døjede rigtig meget med det i slutningen af min sidste graviditet og kunne slet ikke holde ud at sidde ned i længere tid. Jeg ved ikke hvorfor det var der, men det gør virkelig ondt! Min mave sank ikke rigtig, og hun fyldte godt deropad, så jeg ved ikke, om det evt. kan have været livmoderen, der pressede på ribbenene..?
Jeg har godt selv overvejet det, det er bare svært at følge med når der sker så mange ting med kroppen, og synes nogen gange det er svært at gennemskue hvad "normalt" er når man er gravid.
Men kunne godt forstille mig det er livmoderen for når jeg mærker efter, går den lige deromkring hvor jeg har ondt. Men synes bare at det nok bliver nogle lange 7 uger der er tilbage af graviditeten hvis det skal drille "allerede" nu, for barnet når jo stadig at vokse en del inden han skal ud, men kan da bare håbe min mave så synker hurtigere så smerten forhåbentlig forsvinder ;-)
Men ja, det kan virkelig gøre ondt. Ligger nærmest og vrider mig og kan næsten ikke holde tårerne tilbage når det er værst, både pga smerten, men hormonerne hjælper jo heller ikk ligefrem når først der bliver tændt for "kanalerne"
Anmeld