Er du også ensom & bor du i Vestsjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
8 svar
10 synes godt om
31. august 2013

EnSødMor

..... Så lad os være ensomme sammen! 

Jeg savner en veninde /flere veninder som man kan ha det sjovt med og nyde tiden med... Efter jeg blev mor for snart 1 år siden er veninder faldet væk, da jeg var den eneste med barn...  

Jeg er 21 år, har en skøn datter på snart 1 år, er forlovede med min kæreste som jeg snart har tilbragt de sidste 7 år sammen med! Jeg er glad, frisk og elsker cafehygge og hjemmehygge... Jeg bor på Vestsjælland, nærmere Info Korsør ;-) Men er dagligt i Slagelse i skole

Så hvis du har lyst skal du være velkommen til at skrive til mig,

fortsat god aften.....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

FruStolpe

Tror vi er mange der af forskellige årsager godt kunne bruge lidt nye bekendskaber.

Desværre er vestsjælland jo et vidt begreb, jeg bor også på vestsjælland men oppe mellem Holbæk og Nykøbing Sj. Så desværre bliver det for langt for mig.

Men så kan jeg da i det mindste oppe dit indlæg

Anmeld

31. august 2013

Sujan

Jeg bor i flakkebjerg... Du er da meget velkommen til at skrive til mig..

Synes jeg ofte har travlt.. Men savner da flere gode veninder til alt muligt... Lige en shoppe tur, tur i svømmeren, eller bare hjælpe hinanden men småting..

Anmeld

31. august 2013

justagirl

hellow - jeg bor i slagelse, er 19 til okt hvis det har din interesse, så tilføj mig på face, så kan vi skrive lidt frem og tilbage:i

Camille mørch andersen - har 2 profiler bare ansøg begge

Anmeld

31. august 2013

mth1987

Frk-S skriver:

..... Så lad os være ensomme sammen! 

Jeg savner en veninde /flere veninder som man kan ha det sjovt med og nyde tiden med... Efter jeg blev mor for snart 1 år siden er veninder faldet væk, da jeg var den eneste med barn...  

Jeg er 21 år, har en skøn datter på snart 1 år, er forlovede med min kæreste som jeg snart har tilbragt de sidste 7 år sammen med! Jeg er glad, frisk og elsker cafehygge og hjemmehygge... Jeg bor på Vestsjælland, nærmere Info Korsør ;-) Men er dagligt i Slagelse i skole

Så hvis du har lyst skal du være velkommen til at skrive til mig,

fortsat god aften.....  

Nye bekendtskaber kan man jo altid bruge. Jeg bor i stenlille (hvor vi næsten lige har købt en gammel gård) med min mand og to børn (3 årig pige og dreng på 1 1/2 md) 

jeg er 26 og kommer oprindeligt fra kbh så har ikk det store netværk hernede endnu.. Pt er jeg på barsel

Anmeld

31. august 2013

EnSødMor

justagirl skriver:

hellow - jeg bor i slagelse, er 19 til okt hvis det har din interesse, så tilføj mig på face, så kan vi skrive lidt frem og tilbage:i

Camille mørch andersen - har 2 profiler bare ansøg begge

jeg kan ikke finde dig derinde  

kan du ansøge mig derinde - Camilla klemmen  

Anmeld

31. august 2013

mulleh

Jeg er også frisk på flere bekendtskaber

hvis nogle har lyst til det

Anmeld

31. august 2013

Sander&Vitus-Mor

jeg er fra Næstved, bor i rækkehus med min forlovede Andreas, og vores hund Victor. Vi venter vores første barn :-) 

andre fra Næstved eller omegn? :-)

Anmeld

6. oktober 2013

Dafnies

Hej! Jeg bor i Slagelse og kan sagtens bruge en god veninde! Jeg er 22 og venter mit første barn. Skriv hvis det har interesse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.