Venner søges (Midtjylland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2013

Astrid1984

Tauf skriver:

Jeg er sygemeldt. . Bor du i Skive? Jeg bor ude i vest Salling:-D

Ja bor i Skive Hvor i vest salling bor du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

MyLove E

Astrid1984 skriver:

Ja bor i Skive Hvor i vest salling bor du?

Ramsing

Anmeld

7. september 2013

MomInTheMaking

Hej!

Søger nogen at skrive med

Lidt om mig: Er 28 (bliver 29 i morgen) og bor i midtjylland sammen med min mand. Vi er i gang med pb. Vi har en søn sammen som snart er 5 år. Til hverdag er jeg i gang med at læse til pædagog, er færdig til januar.

Håber at hører fra nogen

Hej. jeg er fra Rødding 16 km uden for skive. Her bor jeg med min kæreste på 24 og min datter på 2 jeg er selv 26. Jeg arbejder til hverdag med genbrug i en butik der hedder tingfinderiet, min kæreste læser også til Pædagog og er færdig om et års tid. jeg drømmer om at tage uddannelsen til gestalt terapeut når min kæreste engang er færdig uddannet og vi får råd.

Jeg er kreativt anlagt, elsker de fleste former for håndarbejde, derudover går jeg meget op i selvudvikling, terapeutiske og psykologiske vinkler af livet, madlavning og indretning.

Du er velkommen til at skrive privat hvis du kunne tænke dig det.
Elsker at møde nye mennesker.

Anmeld

7. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Hej. jeg er fra Rødding 16 km uden for skive. Her bor jeg med min kæreste på 24 og min datter på 2 jeg er selv 26. Jeg arbejder til hverdag med genbrug i en butik der hedder tingfinderiet, min kæreste læser også til Pædagog og er færdig om et års tid. jeg drømmer om at tage uddannelsen til gestalt terapeut når min kæreste engang er færdig uddannet og vi får råd.

Jeg er kreativt anlagt, elsker de fleste former for håndarbejde, derudover går jeg meget op i selvudvikling, terapeutiske og psykologiske vinkler af livet, madlavning og indretning.

Gør det, hun er så hyggelig at være sammen med! Vh stine

Anmeld

7. september 2013

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Gør det, hun er så hyggelig at være sammen med! Vh stine

Haha hvor er du sød. tak. Skal vi ikke snart sende et hold ud for at finde din kalender.?

Anmeld

7. september 2013

Astrid1984

Tauf skriver:

Ramsing

Ok Jeg kommer fra Spøttrup (har boet i Lihme, Brodal og Rødding)

Anmeld

7. september 2013

Astrid1984

Ej hvor pudsigt, jeg har boet i Rødding, kommer fra Spøttrup
Jeg sender lige en privat besked i morgen

Anmeld

7. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Haha hvor er du sød. tak. Skal vi ikke snart sende et hold ud for at finde din kalender.?

Hé Hé jo det ka godt være det var en god ide!! X

Anmeld

9. november 2013

stjernehimmel

sikke mange vi er fra skive området :-)

Anmeld

10. november 2013

Astrid1984

stjernehimmel skriver:

sikke mange vi er fra skive området :-)

Ja der er en del Kan se du prøver at blive gravid, håber der snart er bid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.