Ligaments smerter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. august 2013

Charles og Maria

God Eftermiddag Derude...  

Jeg døjer lige nu med en stikkende fornemmelse i begge sider af kroppen..  Under ribbene...  Er de smerter almindelige... 

Hilsen Maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

1990h

Charles og Maria skriver:

Jeg døjer lige nu med en stikkende fornemmelse i begge sider af kroppen..  Under ribbene...  Er de smerter almindelige... 

Hilsen Maria 

ligments smerter sidder vidst ikke under ribbene men ved lysken

Anmeld

31. august 2013

BigHope13

Hilsen Maria 

Ligamentsmerter mærkede jeg nede i lysken/bækkenet. Det vil ikke sidde under ribbenene og slet ikke så tidligt i graviditeten ville jeg mene, netop fordi livmoderen ligger helt nede i bækkenet.

Måske det er pga oppustheden at du mærker stik og smerter under ribbenene sådan havde jeg det ihvertfald lidt starten

Anmeld

31. august 2013

Charles og Maria

BigHope13 skriver:

Ligamentsmerter mærkede jeg nede i lysken/bækkenet. Det vil ikke sidde under ribbenene og slet ikke så tidligt i graviditeten ville jeg mene, netop fordi livmoderen ligger helt nede i bækkenet.

Måske det er pga oppustheden at du mærker stik og smerter under ribbenene sådan havde jeg det ihvertfald lidt starten

Føler at der er noget der murer og føltes underligt i underlivet 

Anmeld

31. august 2013

BigHope13

Føler at der er noget der murer og føltes underligt i underlivet 

Nede i underlivet er meget normalt da alle de ledbånd som er der giver efter og vokser, og det kan godt give nogle mens smerter og kan også gøre direkte ondt i korte perioder.

Anmeld

31. august 2013

Charles og Maria

BigHope13 skriver:

Er det normalt at stikkende fornemmelse i underlivet 

Anmeld

31. august 2013

Charles og Maria

BigHope13 skriver:

Nede i underlivet er meget normalt da alle de ledbånd som er der giver efter og vokser, og det kan godt give nogle mens smerter og kan også gøre direkte ondt i korte perioder.

Tanker nogen gange at nu bløder jeg og har små ondt...  

Anmeld

31. august 2013

BigHope13

Er det normalt at stikkende fornemmelse i underlivet 

Tror mange har sådan en mens ligende smerte der i starten.
Det havde jeg ihvertfald selv, og efter man har testet positivt var jeg også selv angst for om jeg nu ville se blod næste gang jeg skulle på toilet. Og havde følelsen af at der kom blod men det var blot ekstra udflåd.

Men ja det er så tidligt endnu at alt kan ske, det bedste er at slappe af og vente tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.