Graviditetsjeans

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2013

DianaRJS

camilla10 skriver:

Hvor finder jeg graviditetsjeans med lige ben eller boot cut?

Jer mangler virkelig et par jeans, men kan kun finde graviditetsjeans i skinny look, som ikke lige er mig. Jeg har et par gamle fra mama licious, som jeg har været vildet glad for, men hos dem kan jeg kun finde skinny jeans. Jeg har også kigget hos HM, uden at finde noget for mig.

Nogle ideer?

mamalicious har MANGE jeans med lige ben

jeg har 4 par derinde fra nu dog 1 fra for 4 år siden, men resten er fra i år, og de er alle lige i benene

det kan godt være du skal ud i en butik for de har ikke alle deres vare på hjemmesiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

camilla10

ønskebarn74 skriver:

Tror sgu det er den str.. Hvor bor du?

Det er rigtig pænt af dig, men nu er jeg simpelthen sprunget ud i det og er blevet smart med de smarte  Jeg har fået købt mig to par jeans: Et par fra mamalicious og et par HM. De har begge betegnelsen "lige ben", men i mine øjne er de nu alligevel så tætsiddende, at de er skinny, selvom jeg godt kan se, de er en anelse løsere i underbenene. Boot cut er bare ikke in for tiden..

Jeg har lige skullet vænne mig til, at det er noget andet, end jeg er vant til, men jeg er nu blevet ret glade for dem

Anmeld

9. september 2013

camilla10

DianaRJS skriver:

mamalicious har MANGE jeans med lige ben

jeg har 4 par derinde fra nu dog 1 fra for 4 år siden, men resten er fra i år, og de er alle lige i benene

det kan godt være du skal ud i en butik for de har ikke alle deres vare på hjemmesiden

Jeg tror bare, at "lige ben" dækker over noget andet nu, end da jeg købte jeans sidst  Stort set alle jeans er jo med stræk for tiden. Den søde ekspedient, hvor de sælger mamalicious siger, at det, jeg søger, bare ikke er moderne nu

Anmeld

9. september 2013

Tulipan

camilla10 skriver:

Jeg tror bare, at "lige ben" dækker over noget andet nu, end da jeg købte jeans sidst  Stort set alle jeans er jo med stræk for tiden. Den søde ekspedient, hvor de sælger mamalicious siger, at det, jeg søger, bare ikke er moderne nu

Prøv om det er noget af det her du søger:

http://www.asos.com/search/maternity-jeans?hrd=1&a mp;q=maternity+jeans&SearchSuggestUsed=true

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.