En måned efter epidural..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.860 visninger
6 svar
3 synes godt om
31. august 2013

Taniakb

Hej tøser..

Jeg fødte for en måned siden.. Fik lagt epiduralblokade under fødslen.. Han prøvede at lave den først hvor den fejlede fordi jeg sad for skævt.. Anden gang han prøvede lykkedes det.

Men nu her en måned efter - har jeg ret ondt i ryggen og er hævet der hvor han har haft stukket..
Mente ik det var sådan ved min første fødsel..

Andre der har prøvet det? Er begyndt at være nervøs for om han har ramt noget :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Kløver

Har jeg prøvet og gik væk igen
Under mit andet ks blev jeg pænt hullet fordi de ikke kunne få den lagt og har flere gange siden også haft fantomsmerter men gør over igen og fik at vide det ikke var farligt

Anmeld

31. august 2013

Taniakb

Maja84 skriver:

Har jeg prøvet og gik væk igen
Under mit andet ks blev jeg pænt hullet fordi de ikke kunne få den lagt og har flere gange siden også haft fantomsmerter men gør over igen og fik at vide det ikke var farligt

Tusind tak.. Så er jeg noget mere rolig

Anmeld

31. august 2013

Kløver

Taniakb skriver:

Tusind tak.. Så er jeg noget mere rolig

En går det ikke væk eller du får summen eller sovende ben ville jeg ringe til lægen men mine ben har nemt ved at sove efter sidste ks og det vurderer lægen ikke er farligt

Anmeld

31. august 2013

Clisolka

Taniakb skriver:

Hej tøser..

Jeg fødte for en måned siden.. Fik lagt epiduralblokade under fødslen.. Han prøvede at lave den først hvor den fejlede fordi jeg sad for skævt.. Anden gang han prøvede lykkedes det.

Men nu her en måned efter - har jeg ret ondt i ryggen og er hævet der hvor han har haft stukket..
Mente ik det var sådan ved min første fødsel..

Andre der har prøvet det? Er begyndt at være nervøs for om han har ramt noget :/

Det havde jeg også efter jeg fik den i et stykke tid efter kejsersnittet. Der gik faktisk mange måneder før jeg kunne mærke mine baller igen  Jeg snakkede med fødselslægen et par dage efter, og jeg skulle kontakte egen læge, hvis det blev værre 

I dag har jeg stadig problemer med at mærke et lille bitte stykke, men det generer mig ikke 

Anmeld

31. august 2013

piadas

Jeg havde også ondt i ryggen, der hvor jeg var blevet stukket, i et par måneder efter fødslen. Mener det var efter min fjerde og sidste fødsel. Jeg fik også en epi ved min første og tredje fødsel, men der fik jeg ingen gener. Min søn er knap 11 måneder nu, og jeg mærker intet længere.

Anmeld

31. august 2013

piadas

Jeg havde også ondt i ryggen, der hvor jeg var blevet stukket, i et par måneder efter fødslen. Mener det var efter min fjerde og sidste fødsel. Jeg fik også en epi ved min første og tredje fødsel, men der fik jeg ingen gener. Min søn er knap 11 måneder nu, og jeg mærker intet længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.