lego Chima.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
13 svar
3 synes godt om
31. august 2013

MyLove E

Vi har en legetøjsbutik i familien. Så vi har fået en udstillings kasse med lego chima figur i. De kan kun tages ud hvisbman ødelægge den. Vi har også en kæmpe pap plakat. Vi har ikke plads til det og Elias er for lille til det. Så vi vil gerne af med det.

Da det fylder en del er det smarteste hvis i bor i midt jylland. :-D

Jeg kan ta billeder på søndag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

DianaRJS

Tauf skriver:

Vi har en legetøjsbutik i familien. Så vi har fået en udstillings kasse med lego chima figur i. De kan kun tages ud hvisbman ødelægge den. Vi har også en kæmpe pap plakat. Vi har ikke plads til det og Elias er for lille til det. Så vi vil gerne af med det.

Da det fylder en del er det smarteste hvis i bor i midt jylland. :-D

Jeg kan ta billeder på søndag.

orh ha skal vi ikke bytte familie lidt? ;P det ville min søn elske haan snakker snart ikke om andet ;P

Anmeld

31. august 2013

MyLove E

DianaRJS skriver:

orh ha skal vi ikke bytte familie lidt? ;P det ville min søn elske haan snakker snart ikke om andet ;P

Nej vil helst af med familien. Men Du kan få min mand i dag han er billig til salg!!!

Jeg tager billeder på søndag:-D

Anmeld

31. august 2013

Dot D

Den kunne jeg godt være interesseret i...

Sophus elsker Chima, og han har en del, så har du nummeret på kassen, så kan jeg se, om det er en han har, ellers gerne et billede

Anmeld

31. august 2013

DianaRJS

Tauf skriver:

Nej vil helst af med familien. Men Du kan få min mand i dag han er billig til salg!!!

Jeg tager billeder på søndag:-D

haha kan han gøre rent og støvsuge?

men lyder super ;D

Anmeld

31. august 2013

MyLove E

DianaRJS skriver:

haha kan han gøre rent og støvsuge?

men lyder super ;D

Ja det kan han godt:-D

Anmeld

31. august 2013

MyLove E

Dot D skriver:

Den kunne jeg godt være interesseret i...

Sophus elsker Chima, og han har en del, så har du nummeret på kassen, så kan jeg se, om det er en han har, ellers gerne et billede

Tror ikke der er noget nummer. Det er sådan en boks som legetøjsbutikker har hængende som udstilling:-D

Anmeld

31. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, bor på sjælland, så bliver for dyrt i porto

Anmeld

31. august 2013

DianaRJS

Tauf skriver:

Ja det kan han godt:-D

kan være vi lige skal bytte for en dag så?

min kæreste er ved at lave baggang + tilhørende værelse og det støøøøøøver som gal.... og jeg må jo ikke støvsuge, og hans støvsugning er til at blive vanvittig af

Anmeld

31. august 2013

MyLove E

DianaRJS skriver:

kan være vi lige skal bytte for en dag så?

min kæreste er ved at lave baggang + tilhørende værelse og det støøøøøøver som gal.... og jeg må jo ikke støvsuge, og hans støvsugning er til at blive vanvittig af

Så kan vi godt bytte lidt.. Kunne nok godt finde nogle ting het hjemme han kan lave:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.