2. Trimester :O!! Ingen mave..... :;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.952 visninger
12 svar
12 synes godt om
31. august 2013

Marianne1989

... Meeeeen kvalme er seriøst blevet meget bedre + kønsscanning om uge!!!! !!! Hvor bliver det vildt at kunne forholde sig til noget helt konkret ?!???? .. Og jubiii, der er studiestart lige om lidt - livet er dejligt !! God dag til jer, kommende mødre og skrukke piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

LilleLene

Marianne1989 skriver:

... Meeeeen kvalme er seriøst blevet meget bedre + kønsscanning om uge!!!! !!! Hvor bliver det vildt at kunne forholde sig til noget helt konkret ?!???? .. Og jubiii, der er studiestart lige om lidt - livet er dejligt !! God dag til jer, kommende mødre og skrukke piger

min søster fik først den første lille bule 23 uger henne

så du skal nok få en

Det kan også være dit barn lægger sig om af ryggen, så man næsten ikke kan se det... MEn så er det heller ikke så svart at komme af med sin "mommy tommy"

Anmeld

31. august 2013

Marianne1989

LilleLene skriver:

min søster fik først den første lille bule 23 uger henne

så du skal nok få en

Det kan også være dit barn lægger sig om af ryggen, så man næsten ikke kan se det... MEn så er det heller ikke så svart at komme af med sin "mommy tommy"

Jeg er slet ikke i tvivl om baby nok skal vise sig - meeen det ville også være så dejligt, at man allerede nu, som udefra slet ikke kunne være i tvivl, og jeg automatisk får smil og lykønskninger  

ja, det er det - og så behøver jeg måske ikke at købe særlig meget ventetøj ! haha

Anmeld

31. august 2013

Hullabullabulla

Marianne1989 skriver:

Det skal nok komme

Btw - sindssyg flot krop du har der

Anmeld

31. august 2013

Marianne1989

Britt88 skriver:

Det skal nok komme

Btw - sindssyg flot krop du har der

Tusind tak - din kommentar gør de +4 kg lidt lettere at acceptere ! 

Anmeld

31. august 2013

Kløver

Det skal nok komme, ved de fleste starter maven først i uge 15/16 stykker, det kommer lige pludselig

Anmeld

31. august 2013

Marianne1989

Maja84 skriver:

Det skal nok komme, ved de fleste starter maven først i uge 15/16 stykker, det kommer lige pludselig

Det tænkte jeg også, men det fremgår ikke helt af alle de flotte maver her i uge 14 ^^

Anmeld

31. august 2013

LilleLene

Marianne1989 skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl om baby nok skal vise sig - meeen det ville også være så dejligt, at man allerede nu, som udefra slet ikke kunne være i tvivl, og jeg automatisk får smil og lykønskninger  

ja, det er det - og så behøver jeg måske ikke at købe særlig meget ventetøj ! haha

ja der kan være mange gode ting ved det

og så er det jo en pisse flot krop du har dig, så du skal jo ikke gå og vente på at du kan sige "der er bare fordi jeg er gravid, og ikke tyk"

Anmeld

31. august 2013

FrkZier

Marianne1989 skriver:

du skal bare være glad for at der går lang tid før folk begynder at kommentere din mave - du bliver træt af det i længden!
Jeg ville ønske jeg kunne have skjult min mave længere tid

Anmeld

31. august 2013

Kløver

Marianne1989 skriver:

Det tænkte jeg også, men det fremgår ikke helt af alle de flotte maver her i uge 14 ^^

Livmoderen bevæger sig først op over bækkenet efter uge 12 men mange får mave pga luft og kroppen ændrer form pga hormoner osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.