Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Meeeeen kvalme er seriøst blevet meget bedre + kønsscanning om uge!!!! !!! Hvor bliver det vildt at kunne forholde sig til noget helt konkret ?!???? .. Og jubiii, der er studiestart lige om lidt - livet er dejligt !! God dag til jer, kommende mødre og skrukke piger !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marianne1989 skriver: ... Meeeeen kvalme er seriøst blevet meget bedre + kønsscanning om uge!!!! !!! Hvor bliver det vildt at kunne forholde sig til noget helt konkret ?!???? .. Og jubiii, der er studiestart lige om lidt - livet er dejligt !! God dag til jer, kommende mødre og skrukke piger !
min søster fik først den første lille bule 23 uger henne så du skal nok få en Det kan også være dit barn lægger sig om af ryggen, så man næsten ikke kan se det... MEn så er det heller ikke så svart at komme af med sin "mommy tommy"
LilleLene skriver: min søster fik først den første lille bule 23 uger henne så du skal nok få en Det kan også være dit barn lægger sig om af ryggen, så man næsten ikke kan se det... MEn så er det heller ikke så svart at komme af med sin "mommy tommy"
Jeg er slet ikke i tvivl om baby nok skal vise sig - meeen det ville også være så dejligt, at man allerede nu, som udefra slet ikke kunne være i tvivl, og jeg automatisk får smil og lykønskninger
ja, det er det - og så behøver jeg måske ikke at købe særlig meget ventetøj ! haha
Det skal nok komme
Btw - sindssyg flot krop du har der
Britt88 skriver: Det skal nok komme Btw - sindssyg flot krop du har der
Tusind tak - din kommentar gør de +4 kg lidt lettere at acceptere !
Maja84 skriver: Det skal nok komme, ved de fleste starter maven først i uge 15/16 stykker, det kommer lige pludselig
Det skal nok komme, ved de fleste starter maven først i uge 15/16 stykker, det kommer lige pludselig
Det tænkte jeg også, men det fremgår ikke helt af alle de flotte maver her i uge 14 ^^
Marianne1989 skriver: Jeg er slet ikke i tvivl om baby nok skal vise sig - meeen det ville også være så dejligt, at man allerede nu, som udefra slet ikke kunne være i tvivl, og jeg automatisk får smil og lykønskninger ja, det er det - og så behøver jeg måske ikke at købe særlig meget ventetøj ! haha
ja der kan være mange gode ting ved det og så er det jo en pisse flot krop du har dig, så du skal jo ikke gå og vente på at du kan sige "der er bare fordi jeg er gravid, og ikke tyk"
du skal bare være glad for at der går lang tid før folk begynder at kommentere din mave - du bliver træt af det i længden! Jeg ville ønske jeg kunne have skjult min mave længere tid
Marianne1989 skriver: Det tænkte jeg også, men det fremgår ikke helt af alle de flotte maver her i uge 14 ^^
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128