Hov, fik vist liiiiige købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
20 svar
13 synes godt om
30. august 2013

grinny

Et par natdragter mere 

Men altså, jeg kom jo bare lige forbi vores NameIt butik hvor de havde 3 for 100 kr.!!! Det kunne jeg jo ikke gå forbi  Og da jeg så havde betalt og gik ud af butikken faldt jeg over disse skønne sko til 60 kr., så mig tilbage til kassen, gad vide hvad de tænkte om mig  

Eeeeelsker at købe ting til min lille basse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Monski

grinny skriver:

Et par natdragter mere 

Men altså, jeg kom jo bare lige forbi vores NameIt butik hvor de havde 3 for 100 kr.!!! Det kunne jeg jo ikke gå forbi  Og da jeg så havde betalt og gik ud af butikken faldt jeg over disse skønne sko til 60 kr., så mig tilbage til kassen, gad vide hvad de tænkte om mig  

Jeg EEEEELSKEEER skoene!!

Anmeld

30. august 2013

grinny

Monski skriver:

Jeg EEEEELSKEEER skoene!!

De er altså også bare søde! Og det var kun et held at jeg så dem  

Anmeld

30. august 2013

mulle85

hvor er det fint!

Anmeld

30. august 2013

grinny

mulle85 skriver:

hvor er det fint!

Taak 

Anmeld

30. august 2013

B&J

såååå sødt min søn ville elske brandbiler på nattøjet kan det også fås i en str 104

Anmeld

30. august 2013

MorDk

Hvor fiiint! Skoene er super fine men jeg vil blot sige at stort set de fleste små bebser kan ikke holde de futter på  Små babyer er bare ikke bygget til at bruge sko. Har selv lagt MANGE fine sko på hylden. Meeeen jeg vidste jo de ikke ville bruge dem. For de har bare slet ikke sidder optimalt. Men måske din babys fusser er anderledes... eller du har fundet et par sko/futter der fungere *S*

Det er lige som med strømper... de ryger af konstant hehe burde være selvklæbende

Anmeld

30. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Og alle ved jo at man aldrig ka få for mange natdragter til de helt små!! Mine har i hvert fald levet i natdragter og heldragter, da de var små!! Vh stine

Anmeld

30. august 2013

Hullabullabulla

grinny skriver:

Et par natdragter mere 

Ja pludselig får man næsten aldrig shoppet til sig selv mere - men til baby

Til Info kører babysam i de her dage ned tilbud på bodyer og natdragter mener det er hhv 6 for 100 og 4 for 100

Anmeld

30. august 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Et par natdragter mere 

Hvor er det købt henne søde? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.