Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen...
Jeg opdagede i går brunt udflåd og her til aften der var der lidt blod i gennemsigtig udflåd... ;( Er der grund til bekymring... Jeg det fint.. Ingen smerter og jeg har ikke mere udflåd med blod i.. Det er kun gennemsigtig... Skal jeg være bange og nervøs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Februar-Baby<3 skriver: Nej det skal du ikke, det er ganske normaltDet havde jeg også i starten, og er i dag 14+6.. Såå ingen grund til bekymring
Nej det skal du ikke, det er ganske normaltDet havde jeg også i starten, og er i dag 14+6.. Såå ingen grund til bekymring
Mistede sidst da jeg blødte.. ;( Men der havde jeg smerter og havde mere blødning... Men har ingen smerter.. Det er stoppet
Håber virkelig at det går godt .. Håber ikke at det ender som jeg.. Jeg startede med lyserødt udflåd, det stoppede .. Men om natten var der styrtblødning og maveonde
.. I fortjener en bebs !
Charles og Maria skriver: Hej Allesammen... Jeg opdagede i går brunt udflåd og her til aften der var der lidt blod i gennemsigtig udflåd... ;( Er der grund til bekymring... Jeg det fint.. Ingen smerter og jeg har ikke mere udflåd med blod i.. Det er kun gennemsigtig... Skal jeg være bange og nervøs
hvor langt er du henne ?
Måske omkring 4 uger da jeg først ku teste positivt den 27 og august.. Fik negative tests 23 24 25
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128