Hjælp ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. august 2013

Kris86

Hej alle.. er ny her og meget lost.. 

Jeg har nu gået 3 uger over tid. Jeg har alle symtomerne: madvaner, kvalme bare duften af fisk eller spegepølse har jeg lyst til at gå på wc'et) Ikke noget problem før , jeg har hovedpine og min bryster vejer mere og er begyndt at virke mørkere..

Hvorfor bliver jeg så ved med at teste negativt?? 

Min mand og venner er sikker på jeg er, da jeg snerre meget af dem og kan grine det ene øjeblik og være sur eller ked det næste..

Jeg har to børn i forvejen, og ved den første måtte jeg først til lægen og få det af vide med sikkerhed, men nr 2 var et klart positivt svar fra en billig graviditetstest..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Hullabullabulla

Kris86 skriver:

Hej alle.. er ny her og meget lost.. 

Jeg har nu gået 3 uger over tid. Jeg har alle symtomerne: madvaner, kvalme bare duften af fisk eller spegepølse har jeg lyst til at gå på wc'et) Ikke noget problem før , jeg har hovedpine og min bryster vejer mere og er begyndt at virke mørkere..

Hvorfor bliver jeg så ved med at teste negativt?? 

Min mand og venner er sikker på jeg er, da jeg snerre meget af dem og kan grine det ene øjeblik og være sur eller ked det næste..

Jeg har to børn i forvejen, og ved den første måtte jeg først til lægen og få det af vide med sikkerhed, men nr 2 var et klart positivt svar fra en billig graviditetstest..

Har du prøvet en clear blue digital ?

Ellers så smut en tur til lægen og få taget en blodprøve

Anmeld

30. august 2013

Kris86

Jeg købte apotekets egen.. Kunne ikke finde Clear Blue testen..

Har en aftale om at skulle forbi lægen på mandag morgen med at urinprøve. 

Krydser finger for at jeg er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.