Hej burde man ikke få su udbetalt idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

lycly

Jeg har heller ikke fået løn og har Danske Bank. Det må være en eller anden teknisk fejl. Igen igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

MissTas

Denisep skriver:

Hej sidste måned fik jeg su udbetalt den 31/7 så burde da få udbetalt Idag da det er den sidste hverdag i måneden ikk?

jeg har hverken fået SU eller mit tilskud til dagpleje fra kommunen.. skide irriterende, så har man allerede fra morgenstunden minus på kontoen, fordi de ikke kan få det til at køre ordentligt.. vildt træls Man har jo ligesom andre faste udgifter som bliver trukket her om morgenen øv øv

Anmeld

30. august 2013

Benjamins'mor

Jeg har ikke tjekket om min kontanthjælp eller min kærestes løn er gået ind. Men synes godtnok det er tit efterhånden at der sker fejl! Jeg plejer altid at betale regninger som det første når jeg står op den dag pengene skal gå ind, så er det lidt irriterende når så der ikke er nogen penge og betale med!

Anmeld

30. august 2013

StudPsyk

Benjamins'mor skriver:

Jeg har ikke tjekket om min kontanthjælp eller min kærestes løn er gået ind. Men synes godtnok det er tit efterhånden at der sker fejl! Jeg plejer altid at betale regninger som det første når jeg står op den dag pengene skal gå ind, så er det lidt irriterende når så der ikke er nogen penge og betale med!

Samme her, går vores konti igennem og ordner regninger når jeg står op, så de penge må gerne komme nu...

Anmeld

30. august 2013

MissTas

Janne T. skriver:

Samme her, går vores konti igennem og ordner regninger når jeg står op, så de penge må gerne komme nu...

ja, det er vildt irriterende.. jo det første man gør den morgen hvor løn, su mv. kommer.. alle mine faste udgifter køre så over PBS, så de er allerede trukket selvom løn og tilskud til dagpleje fra kommunen ikke er kommet, så her står der minus.. vildt træls altså :O

Anmeld

30. august 2013

Benjamins'mor

Nu har jeg lige tjekket.
Min kærestes løn er gået ind, men min kontanthjælp er ikke.

Anmeld

30. august 2013

Benjamins'mor

Janne T. skriver:

Det er bare så træls!
Min kærestes løn er gået ind, men min kontanthjælp er ikke.

Anmeld

30. august 2013

wamse

Min su er gået ind - har sydbank

Anmeld

30. august 2013

esioul

Denisep skriver:

Hej sidste måned fik jeg su udbetalt den 31/7 så burde da få udbetalt Idag da det er den sidste hverdag i måneden ikk?

heller ingen su her

Anmeld

30. august 2013

TNBC

Denisep skriver:

Min kh er gået ind. Har nordea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.