Lampe til drengeværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.617 visninger
11 svar
1 synes godt om
29. august 2013

grinny

Hvilke/hvilken lampe har i på jeres drengeværelser? Og har i nogle gode ideer/hjemmesider hvor man kan kigge?

Kigger og kigger, men synes aldrig rigtig jeg finder noget der lige er som i mine tanker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

ano14316

denne er ikke specielt drenget men den har vi lige sat op idag..
Den har et behageligt lys og er ikke særlig dyr..
''

Anmeld

29. august 2013

grinny

ano14316 skriver:

denne er ikke specielt drenget men den har vi lige sat op idag..
Den har et behageligt lys og er ikke særlig dyr..
''

Ej, hvor er den dog fra? 

Anmeld

29. august 2013

Diana2013

grinny skriver:

Hvilke/hvilken lampe har i på jeres drengeværelser? Og har i nogle gode ideer/hjemmesider hvor man kan kigge?

Kigger og kigger, men synes aldrig rigtig jeg finder noget der lige er som i mine tanker 

Jeg synes heller ikke jeg kan finde nogen lampe, heller ikke nogen nat lampe, hvor lyset er dæmpet så man kan pusle/amme uden alt for meget lys

Anmeld

29. august 2013

grinny

Diana2013 skriver:

Jeg synes heller ikke jeg kan finde nogen lampe, heller ikke nogen nat lampe, hvor lyset er dæmpet så man kan pusle/amme uden alt for meget lys

Synes også det er rigtig svært.

Har kigget lidt inde på denne side og kan godt lide svampene, de passer også ind i temaet, men skal jo også have en til loftet

http://lirumlarumleg.dk/category/Lamper

Anmeld

29. august 2013

lillemusen10

Jeg har købt den turkis svamp på lirumlarumleg og den er ved puslepladsen. I loftet har jeg en plafond fra Ikea, den tænder jeg ikke om natten. Har en vågelampe med sensor i kontakten ved døren som tænder når vi går ind og så kan jeg gå over og tænde svampen. Så er der fint hyggeligt lys til amning og skiftning om natten. 

Anmeld

30. august 2013

Sabina92

Han har en grøn Verner panton i loftet sådan i et hjørne og en samle selv fra normann og så en fra ferm living i træ som sende lampe

Anmeld

30. august 2013

grinny

lillemusen10 skriver:

Jeg har købt den turkis svamp på lirumlarumleg og den er ved puslepladsen. I loftet har jeg en plafond fra Ikea, den tænder jeg ikke om natten. Har en vågelampe med sensor i kontakten ved døren som tænder når vi går ind og så kan jeg gå over og tænde svampen. Så er der fint hyggeligt lys til amning og skiftning om natten. 

Så svampen er altså god nok? Altså som natbelysning 

Anmeld

30. august 2013

pcoramt

grinny skriver:

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/40149933/ kan ikke lige sætte billede på men vi har denne fra IKEA meget  neutral til et drenge værelse

Anmeld

30. august 2013

Monski

grinny skriver:

Vi havde også den der sol lampe, men vi bryder os slet ikke om det lys den giver så vi har faktisk pillet den ned igen også selvom vi ikke har fundet er ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.