:( strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2013

barelillemig

39+1 og sådan ser maven udnu og det klør. Heeeerlt vildt! Har fået røde knobber på. Er detnormalt? Jeg smør body lotion på hele dagen.

Men anyways ville bare få nogle trøstende ord tror jeg, hvordan kommer det til at se ud bagefter? Det er det 100% værd når babyen kommer ud! Men at være 21 og have strækmærker på maven og lårene og balderne (som ser lige så ringe ud) er altså lidt kedeligt :/
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Malthe2010

Sådan så/ser jeg også ud, 1. Og nu 2 gang, og efter første fødsel syns jeg det trak sig okay pænt sammen igen..

Anmeld

29. august 2013

Julie F

barelillemig skriver:

39+1 og sådan ser maven udnu og det klør. Heeeerlt vildt! Har fået røde knobber på. Er detnormalt? Jeg smør body lotion på hele dagen.

Men anyways ville bare få nogle trøstende ord tror jeg, hvordan kommer det til at se ud bagefter? Det er det 100% værd når babyen kommer ud! Men at være 21 og have strækmærker på maven og lårene og balderne (som ser lige så ringe ud) er altså lidt kedeligt :/

Sådan var mit også.. Rigtig rigtig rigtig slemt. Det kløede så meget at jeg fik kløet hul.. Det eneste der kunne lindre en smule var at lægge aloe vera creme i køleskabet og smørre på..
Men nu, næsten 6 mdr senere ser maven så fin ud. Strækmærker er der, men de er allerede meget lyse..

Det eneste jeg næsten kan trøste med, er at der ikke er så langt igen..

Anmeld

29. august 2013

barelillemig

Julie F skriver:

Sådan var mit også.. Rigtig rigtig rigtig slemt. Det kløede så meget at jeg fik kløet hul.. Det eneste der kunne lindre en smule var at lægge aloe vera creme i køleskabet og smørre på..
Men nu, næsten 6 mdr senere ser maven så fin ud. Strækmærker er der, men de er allerede meget lyse..

Det eneste jeg næsten kan trøste med, er at der ikke er så langt igen..

Det lyder da godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.