Giver du dp-mor gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver du julegave, fødselsdagsgave og afskedgave

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.387 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. august 2013

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

B&J

vi gav julegave og afskedsgave, hun bad 100% om ikke at få fødselsdagsgave af nogle og hvis hun fik afleveret hun dem tilbage. det fik vi af vide fra dag et hvorfor ved jeg ikke

Anmeld

29. august 2013

lycly

Jeg gav vores Dp mor en æske chokolade til jul. Hun er muslim så hun fejrer ikke jul, men hun gav Julia gave Og så får hun også en afskedsgave til den tid

Anmeld

29. august 2013

camilla10

Vi giver chokolade op til sommer og juleferie for ca 130 kr. Dagplejemoren er fantastisk og jeg vil gerne vise min påskønnelse, men det skal være nemt for mig. Derfor altid det samme og ikke noget med at skulle huske en fødselsdag. Sønnike er involveret i at lave et pænt kort at lægge ved 

Anmeld

29. august 2013

CaWi

Vores får gave til jul, og når bassen stopper.
Jeg aner ikke hvornår hun har fødselsdag.
Men bliver der nævnt noget om hvornår hun har, kan det da godt være jeg finder på et eller andet

Anmeld

29. august 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

min datter gav julegave (en julekurv), hvert år.. og hun gav også en afskedsgave...

har jeg også tænkt mig min søn skal....

har ikke vidst hvornår dper har haft fødselsdag, så have der har hun ikke fået...

Anmeld

29. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

vi har gjort det at vi alle har lagt et beskeden beløb som måske 50kr, og så er der en der har købt en lilel ting til hende til fødselsdag, jubelæum og jul

Anmeld

29. august 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Nu havde min søn ikke været der så længe før min dp fyldte 50 år, og vidste det ikke :/ ville gerne have sendt en blomst

Han skal snart skifte dp, og der for hun hvert tilfælde noget i afsked

Anmeld

29. august 2013

Hvem?

Jep, hun giver også både føs'dagsgave, julegave og afskedsgave til mine, så selvfølgelig skal hun også ha

Anmeld

29. august 2013

MyLove E

Vores har fået Julegave en kurv som jeg købt for alle tre børn (fik penge af de andre forældre selvfølgelig) Til fødselsdag var det kun fra Elias.
Afsked er de to der stopper samme dag. Om vi køber noget sammen ved jeg ikke endnu. MEN jeg tror det ikke. Vi har ikke helt den sammen opfattelse af vores Dp. Vi kan ikke undvære hende her hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.