Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi gav julegave og afskedsgave, hun bad 100% om ikke at få fødselsdagsgave af nogle og hvis hun fik afleveret hun dem tilbage. det fik vi af vide fra dag et hvorfor ved jeg ikke
Vi giver chokolade op til sommer og juleferie for ca 130 kr. Dagplejemoren er fantastisk og jeg vil gerne vise min påskønnelse, men det skal være nemt for mig. Derfor altid det samme og ikke noget med at skulle huske en fødselsdag. Sønnike er involveret i at lave et pænt kort at lægge ved
Anonym skriver:
min datter gav julegave (en julekurv), hvert år.. og hun gav også en afskedsgave...
har jeg også tænkt mig min søn skal....
har ikke vidst hvornår dper har haft fødselsdag, så have der har hun ikke fået...
vi har gjort det at vi alle har lagt et beskeden beløb som måske 50kr, og så er der en der har købt en lilel ting til hende til fødselsdag, jubelæum og jul
Nu havde min søn ikke været der så længe før min dp fyldte 50 år, og vidste det ikke :/ ville gerne have sendt en blomst Han skal snart skifte dp, og der for hun hvert tilfælde noget i afsked
Jep, hun giver også både føs'dagsgave, julegave og afskedsgave til mine, så selvfølgelig skal hun også ha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128