Anbefal en roman..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
4 svar
2 synes godt om
29. august 2013

EnSødMor

Jeg har dansk på A niveau, men på Flex... Vi skal læse 5 bøger (romaner) som vi så skal skrive om...

jeg har aldrig i mit liv, læst en Bog... Men det er jeg nødsaget til nu..

Så vil gerne høre hvilke i kan anbefale,  

Da jeg som sagt ikke er den største læser, så aner jeg ikke hvilken genre der interessere mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Menne

Drageløberen. Fantastisk og rørende roman. Den er ikke så lang, men god at analysere på og åbner op for mange følsomme emner..

Anmeld

29. august 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Frk-S skriver:

Jeg har dansk på A niveau, men på Flex... Vi skal læse 5 bøger (romaner) som vi så skal skrive om...

Da jeg som sagt ikke er den største læser, så aner jeg ikke hvilken genre der interessere mig  

Lars Husum's ''Jeg er en hær'' syntes jeg er rigtig god, læste den selv da jeg havde dansk A, og der er super meget at analyserer og skrive om med den
Den er ikke helt vildt lang, faktisk læste jeg den på én dag, men nu læser jeg også meget

Anmeld

29. august 2013

Karla

Frk-S skriver:

Har ikke selv fået læst den endnu, men den næste jeg skal igang med er "under en strålende sol" af khaled hosseini har hørt meget godt om den

Anmeld

21. januar 2014

ette1987

Nogle af de sidste gode jeg har læst:

"De forhadte" af Kristian Mørk. Om danskere der arbejdede for tyskerne under 2. verdenskrig.

"Hvad man ikke ved" er bind 1 i en serie, men kan sagtens læses alene. Om en familie i 1960'erne der går i opløsning under den seksuelle frigørelse osv.

"Sigøjnerinden fra Sevilla" en ordentlig mursten, men helt fantastisk historie fra 1700 - tallet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.