Hjælp til skole opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2013

Mick

Hej alle sammen

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til en markedsanlyse som jeg laver sammen med 3 andre i forbindelse med vores uddannelse ( HG ) Vi har valgt at undersøge folks forhold til sexlegetøj både fordi det er et spændene emne og fordi jeg er partner i sådan en shop. 

I kan svare helt anonymt :-) og i kan svare ved at følge mit link her: 

http://www.surveymonkey.com/s/SYXWXHP

MANGE TAK for jeres hjælp

Stor krammer herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

B&J

jeg vil gerne svare men kan jeg ikke da jeg ikke ejer noget som helst og ja så er det skisme svært at svare og der står om man ønsker at eje noget osv næææ... ja den er ikke særlig nem

men håber du får svar fra andre

Anmeld

29. august 2013

Mick

B&J skriver:

jeg vil gerne svare men kan jeg ikke da jeg ikke ejer noget som helst og ja så er det skisme svært at svare og der står om man ønsker at eje noget osv næææ... ja den er ikke særlig nem

men håber du får svar fra andre

Den forstod jeg ikke helt, syntes da at vores skema er lige til ? eller hvordan :-) 

Anmeld

29. august 2013

B&J

Mick skriver:

Den forstod jeg ikke helt, syntes da at vores skema er lige til ? eller hvordan :-) 

ja men jeg kan ikke fuldføre jeres skema og man skal svare for at komme videre og jeg kan ikke svare på det hele så skemaet er kun for dem der endelig har sex legetøj ellers skulle i have lavet skemaet anderledes

Anmeld

29. august 2013

Mick

B&J skriver:

ja men jeg kan ikke fuldføre jeres skema og man skal svare for at komme videre og jeg kan ikke svare på det hele så skemaet er kun for dem der endelig har sex legetøj ellers skulle i have lavet skemaet anderledes

På den måde okay tak skal du have, Det må jeg lige huske næste gang jeg skal lave et online skema. Det er første gang jeg laver et online skema :-) 

Anmeld

29. august 2013

B&J

Mick skriver:

På den måde okay tak skal du have, Det må jeg lige huske næste gang jeg skal lave et online skema. Det er første gang jeg laver et online skema :-) 

ja man lære altid noget nyt så ved du det til næste gang

Anmeld

29. august 2013

Mick

B&J skriver:

ja man lære altid noget nyt så ved du det til næste gang

Det gør man helt sikkert :-) og det jo det der gør livetspændene :-) 

Anmeld

30. august 2013

Mick

30. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville også lige sige at det i har kommet til at sætte så det kræver at man skriver i feltet til at få en rabatkode førend man må afslutte næste gang måske gøre det et valgfrit felt

Anmeld

30. august 2013

Mick

Wampires skriver:

ville også lige sige at det i har kommet til at sætte så det kræver at man skriver i feltet til at få en rabatkode førend man må afslutte næste gang måske gøre det et valgfrit felt

Hej 

Du har helt ret, det første gang jeg har brugt der her program så der er nok nogle små børne sygdomme i vores skema. Tænker at i de to felter som man skal skrive i, kan man jo bare skrive nej eller et eller andet :-) 

Men tak for input :-) 

Stor krammer her fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.