Fra tremmeseng til halvhøj seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
20 svar
2 synes godt om
29. august 2013

Noahmor

Min søn fylder tre til januar og sover stadig i sin tremmeseng. 

jeg er så ved at overveje at han skal have en halvhøj seng med hule under. 

Men er nervøs for faren ved at falde ud. Kan det lade sig gøre, når der er sengehest på? 

nogle der har erfaringer med de halvhøje senge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng fik en halvhøj seng da han var 2  år og 9 mdr. og han har aldrig faldet ud af den. Hvis du skulle være bekymret, så lig evt. en madras på gulvet. Har dog aldrig hørt om nogen hvor de er faldet ud en seng med kant på

Anmeld

29. august 2013

K&S

Noahmor skriver:

Min søn fylder tre til januar og sover stadig i sin tremmeseng. 

jeg er så ved at overveje at han skal have en halvhøj seng med hule under. 

Men er nervøs for faren ved at falde ud. Kan det lade sig gøre, når der er sengehest på? 

nogle der har erfaringer med de halvhøje senge?

Anton fik en halvhøj seng 1 måned inden hans 3-års fødselsdag og han er aldrig faldet ud af

Anmeld

29. august 2013

Noahmor

MoarHvidovre skriver:

Vores dreng fik en halvhøj seng da han var 2  år og 9 mdr. og han har aldrig faldet ud af den. Hvis du skulle være bekymret, så lig evt. en madras på gulvet. Har dog aldrig hørt om nogen hvor de er faldet ud en seng med kant på

Nej, tænker også at det bare er mig, der er pylret. 

Hvad seng fik din søn?

Anmeld

29. august 2013

Noahmor

K&S skriver:

Anton fik en halvhøj seng 1 måned inden hans 3-års fødselsdag og han er aldrig faldet ud af

Tak. 

Hvad seng fik han?

Anmeld

29. august 2013

Loa

Ups sorry, så lige det omhandlede halvhøje senge

Anmeld

29. august 2013

Svenne

Det vil sagtens kunne lade sig gøre her. Stigen sidder i midten af sengen. En aften min mand var inde ved vores søn sad han op i sengen lige ud for nedgangen med ryggen til den. Så havde han lænet sig tilbage var han da faldet ned!
Vi har den KÆMPE store findebog med Rasmus Klump og det passer lige med, at den kan sættes for nedgangen, så nu er der ingen fare

Anmeld

29. august 2013

MyLove E

Vi har lige købt en til Elias. Har ikke sovet i den endnu. Men det skal han fra på søndag/ mandag af. Og vi weekenden får vi en tunnel til at sætte op i sengen.
Så bilder jeg hvert fald mig selv end at han ikke falder ud

Anmeld

29. august 2013

Noahmor

Svenne skriver:

Det vil sagtens kunne lade sig gøre her. Stigen sidder i midten af sengen. En aften min mand var inde ved vores søn sad han op i sengen lige ud for nedgangen med ryggen til den. Så havde han lænet sig tilbage var han da faldet ned!
Vi har den KÆMPE store findebog med Rasmus Klump og det passer lige med, at den kan sættes for nedgangen, så nu er der ingen fare

Uh, det var lige sådanne svar, der ikke måtte komme. 

Men tænker, hvis det nu er en, hvor stigen sidder i fodenden, så er man vel mere sikker. 

Anmeld

29. august 2013

Noahmor

Tauf skriver:

Vi har lige købt en til Elias. Har ikke sovet i den endnu. Men det skal han fra på søndag/ mandag af. Og vi weekenden får vi en tunnel til at sætte op i sengen.
Så bilder jeg hvert fald mig selv end at han ikke falder ud

Går han direkte fra tremmeseng til den halvhøje? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.