øv....den var negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2013

An82

Nu kunne jeg ikke vente længere med at teste....og den var negativ. Blev bare rigtig ked af det, troede lige at den var der Sidste mens startede d. 8/8, vi havde sex (bl.a.) d. 17/8 og testede positiv på ægløsningstest dagen efter. En lille uge efter fik jeg pletblødning, og har haft ondt i underlivet sådan on-off siden. Det lignede bare rigtig meget min sidste graviditet, så havde næsten fået overbevist mig selv om, at der var gevinst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Snartmortil3

Du ville jo kun være 3+0 idag så???
Meget tidligt at teste.. Jeg kunne først teste positiv i min sidste graviditet 4+2.. Testede hver anden dag inden men først 4+2 kom der noget der mindede om en streg.

Anmeld

29. august 2013

An82

110811 skriver:

Du ville jo kun være 3+0 idag så???
Meget tidligt at teste.. Jeg kunne først teste positiv i min sidste graviditet 4+2.. Testede hver anden dag inden men først 4+2 kom der noget der mindede om en streg.

Ja, men regner man stadig på samme måde, når ægløsning ligger tidligt i cyklus? Jeg plejer at have en cyklus så 28-31 dage, så ægløsningen må have været ca. 19 dage før menstruation. Ellers vil jeg da prøve igen om nogle dage

Anmeld

29. august 2013

Snartmortil3

An82 skriver:

Ja, men regner man stadig på samme måde, når ægløsning ligger tidligt i cyklus? Jeg plejer at have en cyklus så 28-31 dage, så ægløsningen må have været ca. 19 dage før menstruation. Ellers vil jeg da prøve igen om nogle dage

jeg ville nu stadig sige at det var lidt tidligt...

Anmeld

29. august 2013

Kløver

An82 skriver:

Ud fra positiv æl test den 18 vil du være ca 3+2-3+4 så stadig for tidligt, så håbet er ikke ude endnu

Anmeld

29. august 2013

An82

Maja84 skriver:

Ud fra positiv æl test den 18 vil du være ca 3+2-3+4 så stadig for tidligt, så håbet er ikke ude endnu

Håber sådan at I har ret, og at den måske er der om et par dage Hvorfor er det også lige, at man ikke kan lade være med at tænke på det? Jeg prøver ikke at fokusere for meget på det, men når der så lige er noget, der måske er et tegn, så kører tankerne bare derud af Skøre kone

Anmeld

29. august 2013

Babiesontheway

Min ægløsning lå 10 dage efter mens, jeg kunne først teste positiv 5+0 :-) 

Anmeld

29. august 2013

An82

Babiesontheway skriver:

Min ægløsning lå 10 dage efter mens, jeg kunne først teste positiv 5+0 :-) 

Jeg håber at det samme er tilfældet her. For ved da ikke hvad pletblødning en lille uge efter ægløsning og ondt i underlivet ellers skulle gøre godt for - så er det da bare træls

Anmeld

29. august 2013

Babiesontheway

An82 skriver:

Jeg håber at det samme er tilfældet her. For ved da ikke hvad pletblødning en lille uge efter ægløsning og ondt i underlivet ellers skulle gøre godt for - så er det da bare træls

Jeg krydser fingre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.