100 dage tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
8 svar
8 synes godt om
29. august 2013

Lykke:)

Så er der kun 100 dage til termin, og hvor er det vildt! Tiden er simpelthen gået så hurtigt, og jeg glæder mig så meget til, at have min lille dreng i armene

Alt går som det skal, bortset fra bækkenløsning.
Ifølge lægens vægt har jeg taget 8 kilo på og ifølge min egen 10! Så holder mig bare til lægens

Og lige et billede fra i dag;
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Trekløver(:

Lykke:) skriver:

Så er der kun 100 dage til termin, og hvor er det vildt! Tiden er simpelthen gået så hurtigt, og jeg glæder mig så meget til, at have min lille dreng i armene

Ifølge lægens vægt har jeg taget 8 kilo på og ifølge min egen 10! Så holder mig bare til lægens

Smuk mave 

Anmeld

29. august 2013

esioul

Fiiiin

Anmeld

29. august 2013

Mor1991 skriver:

Smuk mave 

TUSIND tak

Anmeld

29. august 2013

esioul skriver:

Fiiiin

Tusind tak!!

Anmeld

29. august 2013

BigHope13

Åhh hvor er du bare fin. Kan så fortælle dig at for mig har tiden heller ikke stået stille efter de 100 dage, er nu på 65 dage tilbage og de er bare smuttet lige forbi uden jeg opdagede det

Men igen super smuk mave

Anmeld

29. august 2013

BigHope13 skriver:

Åhh hvor er du bare fin. Kan så fortælle dig at for mig har tiden heller ikke stået stille efter de 100 dage, er nu på 65 dage tilbage og de er bare smuttet lige forbi uden jeg opdagede det

Men igen super smuk mave

Tusind tak!

Kan virkelig mærke, at jeg næsten ikke kan vente mere nu! Er SÅ spændt! Og tiden må MEGET gerne flyve endnu hurtigere afsted haha

Anmeld

29. august 2013

BigHope13

J

Tusind tak!

Kan virkelig mærke, at jeg næsten ikke kan vente mere nu! Er SÅ spændt! Og tiden må MEGET gerne flyve endnu hurtigere afsted haha

Ja nemlig, de næste par mdr må også godt blive revet ud af kalenderen for min skyld

Anmeld

29. august 2013

BigHope13 skriver:

Ja nemlig, de næste par mdr må også godt blive revet ud af kalenderen for min skyld

MEGET gerne december, kom-kom!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.