Arrgh hjælp mig (uren hud)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

tarkoflen

MorDk skriver:

Kommer selvfølgelig med en update om noget tid  Nu venter jeg bare i spændning!

Er også nysgerrig efter om det virker, her er det kæresten der døjer, men det er så træls for ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Havre74

MorDk skriver:

Jeg har faktisk altid haft rigtig pæn hud. Men her de seneste måneder er jeg blevet meget "uren" og fedtet i ansigtet. Har mange småknopper og bumselignende ting på kinderne. Det er ikke så fedt!

Nogle gode råd ud over at drikke masser og vand? Jeg drikker 1-2 kopper kaffe dagligt (kan ikke lade være)

Kan I anbefale en god ansigtsrens/peeling og nogle gode cremer?

Min teenagesøn har noget lignende, det du beskriver. Jeg var for nyligt til læge med ham og lægen udskrev en recept på en creme, der skal bruges hver aften, umiddelbart før sengetid, på den rengjorte hud. Lægen sagde at behandlingen er forskellig alt efter hvor uren huden er.

Så en mulighed for dig, er at blive undersøgt hos lægen.

Anmeld

2. september 2013

Miss-86

Gulerødder er rigtig godt for huden - Altså og spise

Meen Melissa hudprodukter er rigtig gode også er det uden parfume og parabener - Min veninde som er kosmetolog siger det er gode produkter, når hun læser indholdsfortegnelsen. Phyris er også godt - Men dyrt.
Clinique, Biotherm, Matas stribede, Nivea, Elisabeth Arden og lignende er ikke godt! De er fyldt med mange ting, man ikke skal komme på huden.

Min egen erfaring er at disse masker er gode:

http://www.thebodyshop.dk/hudpleje/skrubbecremer-og-masker/tea-tree-face-mask.aspx

http://www.thebodyshop.dk/hudpleje/skrubbecremer-og-masker/seaweed-ionic-clay-mask.aspx

Cremem Basiron 5% er også god, den kan smøres på urenhederne eller bruges som ansigtscreme - Den kan købes på apoteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.