brug for råd... Kvalme/opkast og bækkenløsninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. august 2013

DianaRJS

vi ramte uge 25 og BANG kvalme/opkast er tilbage :/ nu bare så meget jeg faktisk ikke får lukket et øje hele natten fordi jeg kun lige kan nå at falde i søvn før jeg vågner fordi jeg enten skal kaste op eller bare har den mest FANTASTISKE kvalme, og er det ikke det er det de dejlige problemer med bækkenet, så lige så snart jeg vender mig i sengen lyder der bare et ordentlig smeld fra det :/

nogen gode råd mod kvalme/opkast - og nogen mod bækkenløsninger?

har prøvet den med dyne/pude mellem benene, men det hjælper bare overhovedet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Nullermor

DianaRJS skriver:

vi ramte uge 25 og BANG kvalme/opkast er tilbage :/ nu bare så meget jeg faktisk ikke får lukket et øje hele natten fordi jeg kun lige kan nå at falde i søvn før jeg vågner fordi jeg enten skal kaste op eller bare har den mest FANTASTISKE kvalme, og er det ikke det er det de dejlige problemer med bækkenet, så lige så snart jeg vender mig i sengen lyder der bare et ordentlig smeld fra det :/

har prøvet den med dyne/pude mellem benene, men det hjælper bare overhovedet ikke

Jeg kender det alt for godt
Spiser du noget lige inden du går i seng? Ved godt det ikke er specielt sundt hvis man går op i sin vægt (ved jeg ikke om du gør), men det har hjulpet lidt på kvalmen hos mig hvis jeg sørger for at maven er lidt fyldt inden jeg lægger mig. Selvfølgelig ikke for meget, da det også bare fremprovokerer kvalme/opkast..

Mht bækkenløsning bruger jeg en af min datters bamser mellem knæene. Dyne puder osv hjalp ikke noget som helst, men en stor bamse der giver 10-15 cm afstand mellem knæene har hjulpet en lille smule.
Har også hørt mange sige et satin lagen gør det nemmere at komme rundt så det også hjælper lidt, har dog ikke virket her. Men måske et forsøg værd

Håber du finder noget der kan hjælpe på det

Anmeld

29. august 2013

Lykke:)

DianaRJS skriver:

Jeg har kvalme og halsbrand om natten, og det hjælper MEGET hvis jeg spiser et tørt stykke toastbrød altså. Bare toastbrødet uden noget på og et glas mælk.

Med bækkenproblemerne bruger jeg min ammepude mellem benene. Og dét hjælper mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.