Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil I ikke flashe jeres flotte ammetøj til jeres babys dåb?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Vil I ikke flashe jeres flotte ammetøj til jeres babys dåb?
du har jo sikkert set min kjole på face - men du får den lige igen oog så bliver du lige oppet
- det er bare en kjole fra H&M, egentlig ikke beregnet til at amme i, men kunne sagtens bare lige hive kjolen ned og babsen ud
2babygirls skriver: Havde denne på heller ikke ammetøj, men her kunne jeg også bare lige skubbe til side og trække toppen ned
Havde denne på heller ikke ammetøj, men her kunne jeg også bare lige skubbe til side og trække toppen ned
tarkoflen skriver: Der er godt nok et fint sæt, hvor er det fra?
Der er godt nok et fint sæt, hvor er det fra?
2babygirls skriver: Det er en buksedragt fra object
Det er en buksedragt fra object
tarkoflen skriver: Mon den er til at støve op? Er den ny eller af ældre dato? Den kunne jeg nemlig virkelig godt tænke mig
Mon den er til at støve op? Er den ny eller af ældre dato? Den kunne jeg nemlig virkelig godt tænke mig
2babygirls skriver: Tror jeg købte den i maj vi holdte dåb i start juni. Men de har så mange fede buksedragter. Er helt forelsket i en i fersken farvet.
Tror jeg købte den i maj vi holdte dåb i start juni. Men de har så mange fede buksedragter. Er helt forelsket i en i fersken farvet.
tarkoflen skriver: Hmm jeg må lede på nettet, du kan ikke tilfældigvis se hvad den hedder på mærket vel? Altså et style nr eller noget?
Hmm jeg må lede på nettet, du kan ikke tilfældigvis se hvad den hedder på mærket vel? Altså et style nr eller noget?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128