Har du aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2013

Marcus´s mor

Hej 

Jeg har hørt at det er normalt at abortere 2 gange i træk, nogle der ved hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

FrkDitte

Marcus´s mor skriver:

Hej 

Jeg har hørt at det er normalt at abortere 2 gange i træk, nogle der ved hvorfor??

Hejsa,

Jeg har mistede de to første gange jeg var gravid. Ret tidligt..

Det vil sige første gang var der ikke længere hjerteblink ca. 7+0

og anden gang var det et vindæg.

En gang i mellem sker der en lille fejl i dannelsen af fosteret og så går naturen ind og vælger det fra. Det er i hvert fald det jeg vælger at tro, og det hjalp mig med ikke at tage det så tungt, når vi mistede, men "bare" så det som naturens gang..

Det er ikke altid til at forklare hvorfor man aborterer, men i mange af tilfældende er det fordi der har været noget galt med fosteret.

Nu her 3. gang er det lykkedes  er 38+3 idag..

D.

Anmeld

29. august 2013

Marcus´s mor

Ja sådan tænker jeg også, men hvorfor er det normalt at aborter to gange i træk?? Jeg hKuben søn på 4 og lige aborteret..

Anmeld

29. august 2013

FrkDitte

Marcus´s mor skriver:

Ja sådan tænker jeg også, men hvorfor er det normalt at aborter to gange i træk?? Jeg hKuben søn på 4 og lige aborteret..

Jeg må sige jeg ikke har hørt den med at det er to gange i træk, så der må jeg være dig svar skyldig.. Jeg tror det er mere eller mindre tilfældigt.. 

D.

Anmeld

29. august 2013

LRJ

Ved ikke om det er normalt men nu har vi haft 6 ufrivillig aborter siden sidste år i oktober, og vi har fået af vide der ikke er noget at gøre får jeg vi havde prøvet uafbrudt i 12 mdr at blive gravide og vi havde mistet hver gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.