28+3 Mærke liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. august 2013

Mini us

Bare et lille spørgsmål.. jeg er idag 28+3 og synes at jeg de sidste par dage har mærket mindre til min lille pige inde i maven. Mærker hende dagligt men bare ikke ligeså meget som før og synes jeg mærker hende pp en anden måde.. det er ikke spark som før men mere sådan.. ja svært a forklare :/ er d normalt..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

NovemberBaby2013

Måske der er ved at være pladsmangel? Hvis du er nervøs, så tag en snak med din JM eller læge

Anmeld

28. august 2013

Mini us

DecemberBaby2013 skriver:

Måske der er ved at være pladsmangel? Hvis du er nervøs, så tag en snak med din JM eller læge

Ku godt være jeg sku ringe t jm imorgen  

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Det sker i perioder og er normalt, barnet vokser kontinuerligt mens livmoderen vokser i ryk og derfor vil der i perioder være mindre plads og synes ofte gravide spørger omkring uge 28 senere hen mod termin er det fordi pladsen er ved at blive trang så i stedet for spark bliver bevægelserne mere flydende
Så længe du mærker liv er det gode tegn, gør du ikke så læg dog på sofaen og drik noget koldt og sødt og vent en halv time så skulle der gerne være liv føler du dog noget er forkert og har en dårlig fornemmelse så ring til FG, hellere en gang for meget sikker på alt er ok

Anmeld

28. august 2013

Mini us

Maja84 skriver:

Det sker i perioder og er normalt, barnet vokser kontinuerligt mens livmoderen vokser i ryk og derfor vil der i perioder være mindre plads og synes ofte gravide spørger omkring uge 28 senere hen mod termin er det fordi pladsen er ved at blive trang så i stedet for spark bliver bevægelserne mere flydende
Så længe du mærker liv er det gode tegn, gør du ikke så læg dog på sofaen og drik noget koldt og sødt og vent en halv time så skulle der gerne være liv føler du dog noget er forkert og har en dårlig fornemmelse så ring til FG, hellere en gang for meget sikker på alt er ok

Mange tak

Anmeld

28. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker om hun har vendt sig? 

Eller måske ligger hun og sparker ind mod din ryk, så mærker man det ik så tydligt. Vh stine

Anmeld

28. august 2013

Mini us

StineW79 skriver:

Tænker om hun har vendt sig? 

Eller måske ligger hun og sparker ind mod din ryk, så mærker man det ik så tydligt. Vh stine

Mærker noget nederst i maven.. altså helt nede ved lysken :/ men har også en foranliggende moderkage .. synes bare d mærkes anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.