3 gode råd til baby.dk's brugere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.313 visninger
4 svar
32 synes godt om
28. august 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære baby.dk brugere. 

Baby.dk er et sted, hvor alle skal føle sig hjemme og blive hørt. Derfor har vi nogle gode råd til jer, når I bruger siden. 

Hvis du finder den debatkategori der passer til din tråd, får du meget nemmere relevante og brugbare svar.

En god og sigende overskrift får flere til at kigge på dit indlæg og dermed også flere til at svare.

En let læselig tekst, uden for mange slåfejl og gode afsnit, gør det rarere at læse og nemmere at svare.

Rigtig god fornøjelse på baby.dk 

VH Staff

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. august 2013

StudPsyk

Moderator skriver:

Kære baby.dk brugere. 

Baby.dk er et sted, hvor alle skal føle sig hjemme og blive hørt. Derfor har vi nogle gode råd til jer, når I bruger siden. 

Hvis du finder den debatkategori der passer til din tråd, får du meget nemmere relevante og brugbare svar.

En god og sigende overskrift får flere til at kigge på dit indlæg og dermed også flere til at svare.

En let læselig tekst, uden for mange slåfejl og gode afsnit, gør det rarere at læse og nemmere at svare.

VH Staff

En debat der hedder "Hjælp", som ligger i "Ordet er frit" er ikke ret sigende

Dog den sidste tænker jeg måske godt kan støde nogen. Det er jo ikke alle, der er lige gode til at formulere sig på skrift og har forståelse for brug af afsnit

Anmeld Citér

28. august 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator
Janne T. skriver:

En debat der hedder "Hjælp", som ligger i "Ordet er frit" er ikke ret sigende

Dog den sidste tænker jeg måske godt kan støde nogen. Det er jo ikke alle, der er lige gode til at formulere sig på skrift og har forståelse for brug af afsnit

slåfejl kan vi alle jo lave, vi ved godt at folk som er ordblinde har svært ved det, og derfor er det også slåfejl vi mener, som ganske almindelige slåfejl og når ens smartphone/ tablet autocorrecter en.  

Anmeld Citér

28. august 2013

numsesparker

Profilbillede for numsesparker
Moderator skriver:

Kære baby.dk brugere. 

VH Staff

rigtig godt indlæg!!!!

bliver også vildt irriteret på emner som "...." eller "hjælp".
Dette kunne man måske forebygge ved at sige at emnet skal være min. 7-8 anslag eller lign.

Og ja det er altid en god idé at læse sit indlæg igennem, selvom jeg ikke selv er den bedste til det... men vil øve mig fremover.

Anmeld Citér

18. oktober 2013

Natacha4100

...slettet af moderator...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.