Dumme vægt;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
11 svar
4 synes godt om
28. august 2013

Alberte&Mor <3

Hej med jer alle er der andre end mig der døjer med at styre vægten? Jeg er 16+0 idag og har taget 6 kg på allerede.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

SD21

Jeg er 14+3 og har taget 4 kg, men jeg lå dog også lige på grænsen til undervægt

Anmeld

28. august 2013

Alberte&Mor <3

SD21 skriver:

Jeg er 14+3 og har taget 4 kg, men jeg lå dog også lige på grænsen til undervægt

Okay 

Anmeld

28. august 2013

blomst84

Når man er gravid tager man på  Nyd i stedet din voksende mave og husk du har hele dit liv til at smide kiloerne igen når du har født!! 

Anmeld

28. august 2013

Alberte&Mor <3

blomst84 skriver:

Når man er gravid tager man på  Nyd i stedet din voksende mave og husk du har hele dit liv til at smide kiloerne igen når du har født!! 

Du har ret- og det vil jeg prøve men min jordmor har bare sagt at jeg gerne sku holde mig på +10 kg og det blir jo lidt svært..

Anmeld

28. august 2013

blomst84

Venter... skriver:

Du har ret- og det vil jeg prøve men min jordmor har bare sagt at jeg gerne sku holde mig på +10 kg og det blir jo lidt svært..

Jeg tog 27 kilo på første gang og 20 kilo anden gang 

Anmeld

28. august 2013

blomst84

Venter... skriver:

Jeg tog 27 kilo på første gang og 20 kilo anden gang 

Anmeld

28. august 2013

hekran

Man kan ikke så nemt styre alt det væske der kan snige sig på kroppen. Tog 22 kilo på, fødte d. 18 (10 dage siden) og har tabt 17-18 kilo siden. Mangler 4 kilo, så jeg er ikke så ked af det. Syntes jeg havde tager umådelig meget på, men det var vist vand

Anmeld

28. august 2013

SD21

Venter... skriver:

Okay 

Jeg tror altså det er meget normalt :-) det var ikke ment som en nedladende kommentar - mere en kommentar a la at du er længere henne end mig og jeg har allerede taget 4 kg på :-)
Men igen, er det ikke også ligemeget, bare vi har det godt?

Anmeld

28. august 2013

ønskebørn74

blomst84 skriver:

Hørt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.