Min søn er blevet bidt i hoved.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

MIWULA

B&J skriver:

wow sikke et bid stakkes lille mand da.. sender lige en masse krammer

Ja desværre. Tusind tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

MIWULA

Yurie skriver:

Selv tak... jeg hader når børn bliver bidt(jeg er en endda selv blevet bidt i år)

Ja det er heller ikk sjovt men jeg ved af erfaring fra da han var lille at det er heller ikk sjovt den anden vej. 

Anmeld

28. august 2013

MIWULA

Loa skriver:

Stakkels lille mand

Ja det værste var nok også hun bare sagde han var blevet bidt men ikk at det var i hoved så blev noget overraskede da jeg hentede ham. 

Anmeld

28. august 2013

TNBC

MIWULA skriver:

Ja det er heller ikk sjovt men jeg ved af erfaring fra da han var lille at det er heller ikk sjovt den anden vej. 

Nej man har det virkelig dårligt når der er ens barn der bider. Det er bare ikke rart for nogen parter.

Anmeld

28. august 2013

Bb3031

MIWULA skriver:

Ja desværre ringede de fra vuggestuen idag og fortalte min søn var blevet bidt og ville så lige høre om han havde stivkampe vaccine og det har han jo efter de 3 vacciner hos lægen gennem hans år. Heldigvis. 

i får lige et billed med jeg tog da jeg kom hjem med ham. 

Men ville nu frem til at jeg synes det er hævet lidt her til aften. Er det normalt? 

Min søn vendte i går hjem fra børnehaven med en meget lignende bidmærke, dog placeret bag på hans ryg. Det var hævet og rødt og lidt "flosset" nogle steder - Der var bidt godt til.

Kan fortælle at det i dag ser rigtig fint ud og ikke er hævet længere

Anmeld

28. august 2013

MIWULA

Yurie skriver:

Nej man har det virkelig dårligt når der er ens barn der bider. Det er bare ikke rart for nogen parter.

Nej lige præcis. 

Anmeld

28. august 2013

MIWULA

Peiner skriver:

Min søn vendte i går hjem fra børnehaven med en meget lignende bidmærke, dog placeret bag på hans ryg. Det var hævet og rødt og lidt "flosset" nogle steder - Der var bidt godt til.

Kan fortælle at det i dag ser rigtig fint ud og ikke er hævet længere

Stakkels din søn også. Men rart at høre så kan jeg bare håbe på hans er faldet imorgen. 

Anmeld

28. august 2013

Bb3031

MIWULA skriver:

Stakkels din søn også. Men rart at høre så kan jeg bare håbe på hans er faldet imorgen. 

Det ser i hvert fald rigtig flot ud i dag, næsten helt væk allerede og ja i går så det meget voldsomt ud. Bare du holder øje med at det ikke bliver mere rødt og hævet

Man får det bare så skidt, når det er ens barn, som det sker for. Man ønsker jo ikke som forældre, at ens barn bliver overfaldet på den måde.

Anmeld

28. august 2013

MIWULA

Peiner skriver:

Det ser i hvert fald rigtig flot ud i dag, næsten helt væk allerede og ja i går så det meget voldsomt ud. Bare du holder øje med at det ikke bliver mere rødt og hævet

Man får det bare så skidt, når det er ens barn, som det sker for. Man ønsker jo ikke som forældre, at ens barn bliver overfaldet på den måde.

Ja må hellere lige kigge på det inden jeg smutter i seng. Nej det er ikk særlig rart. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.