Stem på navnet Carl/Karl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

Helle Nielsen

Syntes det er et rigtig fint navn, men vil stave det med C.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Halløj.. 

Vi tænker at kalde vores ufødte søn for Carl/Karl og vi elsker det navn, uanset hvad andre mener (så hold jer ikke tilbage) 

Ej sagen er den at der er MEGET blandet meninger om det navn blandt dem der har fået det af vide.. Så er bare nysgerrig på; Hvad syntes i om det? 

Jeg elsker Karl!!!! Hvis ikke min kæreste var så sippet skulle Anthon faktisk have heddet det

Anmeld

29. august 2013

tekop89

Carl er et MEGA fint navn!!  Er også selv vild med det. (Men det er manden bestemt ikke)

Anmeld

29. august 2013

Valle81

Jeg elsker Karl:-)

Anmeld

29. august 2013

Pigent

Anonym skriver:

Halløj.. 

Vi tænker at kalde vores ufødte søn for Carl/Karl og vi elsker det navn, uanset hvad andre mener (så hold jer ikke tilbage) 

Ej sagen er den at der er MEGET blandet meninger om det navn blandt dem der har fået det af vide.. Så er bare nysgerrig på; Hvad syntes i om det? 

Enkelt og flot har jeg stemt Jeg vil selv sige at det er flot, enkelt og gammelt navn

Anmeld

29. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Halløj.. 

Synes det er rigtig flot, og behøver ikke sættes sammen med andre navne, synes dog stavemåden Carl er det flotteste da jeg ellers tænker på en karl som arbejdede på gårdende

Men flot og dejligt navn

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg elsker Karl!!!! Hvis ikke min kæreste var så sippet skulle Anthon faktisk have heddet det

Og havde min lillebror ikke heddet Anton var det klart på min top 3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.