De to Gyldne streger er mine :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
6 svar
10 synes godt om
28. august 2013

E.J.mor.

hej piger

JA.JEG ER GRAVID

jeg smed p-piller d.28 juni

og den sidste uges tid har jeg testet 4 gange med to til tre dages mellerum hvor den blev mere og mere positiv,og idag er den bragende positiv,har ikke i nogen af mine graviditeter haft så positiv en test det er så vildt forstår det slet ikke endnu

det er meget nyt endnu, men jeg er sgu så glad så jeg ville dele det med jer,og jeg er også nervøs det er en blanding,pga første graviditet mistet jeg uge 22 pga rygmarvsbrok

og anden graviditet var rigtig slem hele vejen men ud kom hun da

jeg har slemme ligament smerter,kvalme og lidt ømme bryster.

så jeg er sikker på at det er mit store vægttab der har resulteret i en ny graviditet ,det gav sgu pote

hilsen charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

BigHope13

E.J.mor. skriver:

hej piger

JA.JEG ER GRAVID

og den sidste uges tid har jeg testet 4 gange med to til tre dages mellerum hvor den blev mere og mere positiv,og idag er den bragende positiv,har ikke i nogen af mine graviditeter haft så positiv en test det er så vildt forstår det slet ikke endnu

det er meget nyt endnu, men jeg er sgu så glad så jeg ville dele det med jer,og jeg er også nervøs det er en blanding,pga første graviditet mistet jeg uge 22 pga rygmarvsbrok

så jeg er sikker på at det er mit store vægttab der har resulteret i en ny graviditet ,det gav sgu pote

hilsen charlotte

kæmpe stort tillykke med det, hvor er det fantastisk

Anmeld

28. august 2013

SD21

Kæmpe stort tillykke !

Anmeld

28. august 2013

Dinsen

Hvor fantastisk 

STORT TILLYKKE 

Anmeld

28. august 2013

Millea

Tillykke  Det er jo så fantastisk at stå med en positiv test.. 

Anmeld

28. august 2013

Putomanen

Stort tillykke med graviditeten
Det er bare fantastisk at få de to streger

Anmeld

28. august 2013

tankai

E.J.mor. skriver:

hej piger

JA.JEG ER GRAVID

hilsen charlotte

Nej hvor dejligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.