Angst og tandlæge hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Er mega angst for tandlæger. Men nu er der problemer med en tand igen og ved jeg må afsted og ha en tid. Skal ha lave 2 rodbehandlinger  de forreste tænder. Er så bange. Er der nogle der kan berolige mig og fortælle om egne oplevelser? Plz.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

mulle85

jeg er virkelig også tandlæge skræk, men har fundet nogle rigtig gode tandlæge der arbejder med tandlæge skræk også, er ikke over mit, men det går bedre og har da været der lidt gange og fået lavet noget og det går bedre for hver gang!

Anmeld

28. august 2013

B&J

du kan ikke snakke med din tandlæge omkring det så de kan snakke med dig omkirng det???

for det kan jeg nemlig med min for jeg er heller ikke altid lige glad for det

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar. Det jeg frygter er bare og få lavet rodbehandlinger, nogle med erfaringer?

Anmeld

28. august 2013

Vilgerneværegravid

Jeg har selv været mega bange for at gå til tandlæge. Havde en dårlig kemi med min tandlæge. Han var altid irriteret/stresset og det gjorde mig bare mere utryg. Jeg skiftede tandlæge. Gik op til den nye tandlæge og bad om, at skifte til ham. Fortalte samtidig, at jeg var bange for at gå til tandlæge, så han vidste det fra start. Fra dag 1 var han bare rigtig god. Han tog det hele i mit tempo og var meget rolig. Jeg er ikke bange for det mere

Anmeld

28. august 2013

gokkelok

Du kunne evt. snakke med din læge om det  

Anmeld

28. august 2013

maria_wlt

Hej.

Er mega angst for tandlæger. Men nu er der problemer med en tand igen og ved jeg må afsted og ha en tid. Skal ha lave 2 rodbehandlinger  de forreste tænder. Er så bange. Er der nogle der kan berolige mig og fortælle om egne oplevelser? Plz.

Du kan snakke med din læge og så få noget beroligende - Fik jeg og DET VIRKER 

Anmeld

28. august 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hej.

min kæreste har virkelig også tandlægeskræk og har derfor ikke været til tandlægen i 7 år før han var afsted her for 14 dage siden.. Han skulle også have en rodbehandling og fik nogle angstdæmpende piller af lægen.. De var guld værd!

Anmeld

28. august 2013

Bshizzle

Min kæreste kom i fuld narkose i Kolding hos en tandlæge.. 

Man kan osse få noget (som jeg ik kan huske navnet på).. Men en slags narkose hvor du stadig selv kan følge med men intet mærke. 

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar, har nogle søde tandlæger, men er mere bange for smerterne ved rodbehandling. Det er i fortænderne så det lyder til det sq være et nemt nok indgreb eller?

Nogen der har prøvet det?

Jeg ville oz dø for og kunne komme i narkose og få lavet det hele, men ved ikke hvordan?..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.